طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

شهرقدس، بلوار 45 متری کلهر، خیابان سیمرغ، انتهای خیابان اطلس

خط تولید فرنچ فرایز و انواع سیب زمینی برش خورده؛ هر آنچه که نیاز است بدانید - قیمت و خرید 1403

طراحان نام گستر آسمان تولید کننده اولین خط تولید فرنچ فرایز کامل در ایران است که هم اکنون با کیفیت‌ترین خطوط تولیدی مواد غذایی ایران را ارائه می‌کند.

شمای کلی خط تولید فرنچ فرایز ساخته شده توسط طراحان نام گستر

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

چرا طراحان نام گستر ؟

پیشرو در زمینه طراحی و تولید خطوط مواد غذایی

طراحان نام گستر تولید کننده خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت، همچنین خط تولید فرنچ فرایز از 200 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم در ساعت می‌باشد. ما با مهندسی و ایجاد خطوط سفارشی فرآیند و بسته ‌بندی که دارای یکپارچه سازی از شروع تا پایان هستند، به شما کمک می کنیم محصولات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

با یک تماس می‌توانید اطلاعات لازم برای خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر را دریافت کنید.

خدمات پس از فروش

تمام قطعات و دستگاه‌ها در صورت مشکل تعویض می‌شوند.

تحویل خط تولید کامل

خط تولید کامل تحویل بگیرید!

یک تیم همراه شما

از خط شروع تا خط تولید با شما هستیم.

کیفیت بالای قطعات

از بالاترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم.

100

درصد رضایت مشتریان

30

سال تجربه کاری

85

پروژه در دست اجرا

76

نفر نیروی انسانی

ویدیوی معرفی خط تولید سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز French Fires) تولید شده توسط شرکت طراحان نام گستر

نقشه خط تولید خط تولید سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز) طراحان نام گستر

برای اطلاع از نام هر دستگاه و خلاصه کارکرد، روی آن نگه دارید، و برای توضیحات هر دستگاه به صورت جداگانه، پایین را بخوانید.

 

شستشو

سیب زمینی‌ها با در اینجا با فشار قوی شسته می‌شوند.

سورتینگ

در اینجا سیب زمینی‌ها ترتیب می‌شوند و سیب زمینی‌ها با اندازه نامناسب جدا می‌شوند.

هاپر دو تقسیم

وظیفه هاپر جدا کردن آلودگی‌های سیب زمینی است.

انتقال دهنده

همانطور که از نامش پیداست، انواع مختلف انتقال دهنده، سیب زمینی را از قسمتی به قسمت دیگر منتقل می‌کند.

پوست گیر بخار

در اینجا با فشار بالای بخار، پوست سیب زمینی‌های به طور کامل جدا می‌شود.

بلانچر

بلانچر یا آنزیم زدا وظیفه پاکسازی کامل سیب زمینی‌های پوست گرفته شده را داراست.

هیدروکاتر

این دستگاه، سیب زمینی را به اندازه‌های دلخواه برش می‌دهد.

فرایر یا سرخ کن

در اینجا سیب زمینی‌ها با حرارت مناسب سرخ می‌شوند.

انجماد یا IQF

در مرحله نهایی، تونل انجماد، فرنچ فرایزهای آماده را به حد منجمد می‌رساند.

بالابر

یک نوع انتقال دهنده دیگر

 

اسمبلی

در اینجا سیب زمینی‌ها به اندازه درست تقسیم می‌شوند.

خنک کننده

در این مرحله سیب زمینی‌های داغ قبل از انجماد، خنک می‌شوند.

برندهای معروف همکار طراحان نام گستر

برندهای همکار ما

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

خرید خط تولید فرنچ فرایز

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های خرید خط تولید فرنچ فرایز، شناسایی و انتخاب سازنده اصلی خط تولید سیب زمینی نیمه ‌آماده است. بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها خطوط تولید فرنچ فرایز را به صورت استوک و کارکرده از کشورهای دیگر وارد کرده و پس از اصلاح و تعمیرات، آنها را به عنوان خطوط نو به بازار عرضه می‌کنند. این موضوع می‌تواند مشکلاتی از قبیل خرابی‌های مکرر یا کیفیت پایین در تولید فرنچ فرایز ایجاد کند، زیرا قطعات و تنظیمات این خطوط ممکن است با اصول سازنده اصلی متفاوت باشند.

بهترین راه برای اطمینان از خریدی ایمن و با کیفیت، تماس با سازنده خط تولید فرنچ فرایز معتبر است. مجموعه طراحان نام گستر، به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت در ایران، به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً با سازندگان اصلی خطوط تماس بگیرید و خط تولید مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید. این ارتباط مستقیم به شما اطمینان می‌دهد که خطوط تولیدی تحت استانداردهای بین‌المللی و با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و در صورت نیاز به پشتیبانی فنی یا تعمیرات، به‌سرعت خدمات لازم را دریافت خواهید کرد.

انواع خطوط تولید فرنچ فرایز

برای خرید خط تولید فرنچ فرایز بایستی در ابتدا با انواع آن آشنایی پیدا کنید. خطوط تولید فرنچ فرایز بر اساس سطح اتوماسیون و نیاز به نیروی کار می‌توانند به سه دسته کلی تقسیم شوند:

  1. خطوط دستی: این خطوط برای مصارف کوچک مانند رستوران‌ها یا فروشگاه‌های مواد غذایی طراحی شده‌اند. این خطوط به نیروی کار زیادی نیاز دارند و عملکرد آنها نسبتاً کند است. عملیاتی که در این خطوط انجام می‌شود، از جمله شستشو، پوست‌گیری، برش دستی سیب زمینی‌ها و سپس سرخ کردن، نیازمند دخالت دستی اپراتورها است.
  2. خطوط نیمه اتوماتیک: این خطوط یک ترکیب مناسب از کار دستی و اتوماسیون هستند. آنها برای مصارف متوسط طراحی شده‌اند و از اتوماسیون بیشتری نسبت به خطوط دستی برخوردارند. این خطوط عملیاتی همچون شستشو، پوست‌گیری اتوماتیک، برش سیب زمینی‌ها به شکل فرنچ فرایز، و سرخ کردن را انجام می‌دهند.
  3. خطوط کاملاً اتوماتیک: این خطوط به طور کامل خودکار هستند و برای مصارف بزرگ مانند تولیدکنندگان انبوه فرنچ فرایز طراحی شده‌اند. این خطوط دارای اتوماسیون پیشرفته‌ای هستند که می‌توانند مقادیر زیادی سیب زمینی را به سرعت و با دقت بالا شستشو دهند، پوست‌گیری را انجام دهند، به شکل فرنچ فرایز برش دهند، و سپس آنها را سرخ کنند.

دستگاه های خط تولید فرنچ فرایز

خط تولید فرنچ فرایز طراحان نام گستر آسمان منحصر به فرد است. این شرکت از اولین تولیدکنندگان خطوط تولید مواد غذایی در ایران بوده و تجربه زیاد این شرکت، تکنولوژی‌های جدید را به همراه خود آورده است.

سورتر

سورتر خط تولید فرنچ فرایز با استفاده از یک نوار نقاله، سیب‌زمینی‌های برش خورده را به سمت دستگاه‌های جداسازی هدایت می‌کند. این دستگاه‌ها با استفاده از سنسورها و دوربین‌های پیشرفته، سیب‌زمینی‌ها را بر اساس اندازه، شکل، و کیفیت دسته‌بندی می‌کنند. 

قطعات ناهمگون و معیوب جدا شده و فقط سیب‌زمینی‌های مناسب به مراحل بعدی تولید منتقل می‌شوند. این فرآیند به بهبود کیفیت نهایی محصول و افزایش کارایی تولید کمک می‌کند.

دستگاه شستشو و آنزیم زدا یا Blancher

دستگاه شستشو و بلانچر در خط تولید فرنچ فرایز به طور همزمان برای تمیز کردن و آماده‌سازی سیب‌زمینی‌ها برای مراحل بعدی استفاده می‌شوند. ابتدا سیب‌زمینی‌ها وارد دستگاه شستشو می‌شوند، جایی که با استفاده از جت‌های آب با فشار بالا و نوار نقاله‌های متحرک، هرگونه خاک و آلودگی از سطح آنها پاک می‌شود. 

پس از شستشو، سیب‌زمینی‌ها به دستگاه بلانچر منتقل می‌شوند، که در آن با قرار گرفتن در آب داغ یا بخار به مدت کوتاهی، آنزیم‌های موجود غیرفعال شده و رنگ و بافت سیب‌زمینی‌ها بهبود می‌یابد. این فرآیندها باعث تمیزی، یکنواختی و آماده شدن سیب‌زمینی‌ها برای سرخ کردن می‌شود.

انواع نوار نقاله یا کله غازی

نوار نقاله یا کله غازی در خط تولید فرنچ فرایز وظیفه حمل و نقل و توزیع یکنواخت سیب‌زمینی‌های برش خورده را بر عهده دارد. این دستگاه‌ها سیب‌زمینی‌ها را از یک مرحله به مرحله بعدی خط تولید منتقل می‌کنند و به طور همزمان، از تراکم و ازدحام مواد جلوگیری می‌کنند. 

نوار نقاله‌ها می‌توانند شامل اجزایی مانند غربال‌ها و دستگاه‌های جداکننده باشند که به جداسازی قطعات نامناسب یا با کیفیت پایین کمک می‌کنند، در حالی که کله غازی‌ها معمولاً به عنوان بخشی از سیستم شستشو و پوست‌گیری عمل می‌کنند، مواد زائد را از سیب‌زمینی‌ها جدا کرده و بهبود کیفیت محصول نهایی را تضمین می‌کنند.

پوست گیر بخار یا Steam Peeler

پوست‌گیر بخار در خط تولید فرنچ فرایز با استفاده از بخار پرفشار کار می‌کند. سیب‌زمینی‌ها وارد محفظه‌ای می‌شوند که در آن بخار با فشار بالا به مدت چند ثانیه به سطح سیب‌زمینی‌ها اعمال می‌شود. این بخار باعث جدا شدن سریع پوست سیب‌زمینی‌ها می‌شود. 

پس از اعمال بخار، سیب‌زمینی‌ها به یک سیستم آب‌پاش یا برس‌های مکانیکی منتقل می‌شوند تا پوست‌های جدا شده شسته و پاک شوند. این روش باعث افزایش سرعت و کارایی در پوست‌گیری و کاهش ضایعات می‌شود.

سرخ کن یا Fryer

سرخ‌کن فرنچ فرایز یک دستگاه صنعتی است که برای پخت سریع و یکنواخت سیب‌زمینی‌های برش خورده استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک مخزن بزرگ روغن داغ و سیستم‌های حرارتی است که دمای روغن را به طور دقیق کنترل می‌کنند. سیب‌زمینی‌ها به صورت یکنواخت وارد مخزن شده و در مدت زمان مشخصی در دمای بالا سرخ می‌شوند. سیستم‌های مکانیکی و نوار نقاله‌ها، سیب‌زمینی‌ها را به طور مداوم در روغن حرکت می‌دهند تا تمامی قطعات به خوبی سرخ شوند. این فرآیند باعث تولید فرنچ فرایز با سطحی ترد و درونی نرم می‌شود.

خنک کننده

در خط تولید فرنچ فرایز، خنک‌کننده و انجماد IQF (انجماد سریع فردی) برای حفظ کیفیت و تازگی محصول نهایی استفاده می‌شوند. پس از سرخ کردن اولیه، فرنچ فرایزها وارد دستگاه خنک‌کننده می‌شوند که به سرعت دمای آن‌ها را کاهش می‌دهد تا از پخت بیش از حد جلوگیری شود. سپس، فرنچ فرایزها به دستگاه IQF منتقل می‌شوند، جایی که با استفاده از هوای بسیار سرد، به سرعت و به صورت جداگانه منجمد می‌شوند. 

این فرآیند باعث می‌شود هر قطعه فرنچ فرایز به صورت جداگانه منجمد شده و از چسبیدن به هم جلوگیری شود، و کیفیت، بافت و طعم محصول نهایی حفظ شود.

سیب زمینی نیمه آماده یا فرنچ فرایز چیست؟

فرنچ فرایز یکی از فرآورده های غذایی محبوب و پرمصرف است. به همین سبب بسیاری از شرکت های تولید فرآورده های غذایی اقدام به راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز کرده اند. این فرآورده غذایی سیب زمینی خلال شده نیمه آماده است که در بسته بندی های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسد. تولید این محصول مراحل مختلفی دارد و با دستگاه های مدرن و پیشرفته ای صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید :  خط فراوری و تولید مغز تخمه و بادام زمینی

خط تولید پیاده سازی شده برای کشور ایتالیا

خط تولید سیب زمینی نیمه اماده (فرنچ فرایز) چیست؟

خط تولید فرنچ فرایز یا سب زمینی نیمه آماده یک خط تولید بزرگ است که سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده در حجم عظیم تحویل می‌دهد.

تولید فرنچ فرایز شامل تجهیزات تخصصی مانند دستگاه شستشوی سیب زمینی، پوست کن، برش، بلانچر یا نشاسته گیر، سرخ کن و ماشین آلات بسته بندی باشد. این ماشین‌ها برای رسیدگی به حجم زیادی از سیب‌زمینی و تولید سیب‌زمینی‌های سرخ کرده با کیفیت بالا طراحی شده‌اند. در ادامه به جزئیات بیشتری از این خط تولید می‌پردازیم.

قیمت دستگاه تولید فرنچ فرایز

قیمت خط تولید فرنچ فرایز با توجه به مواد اولیه و کیفیت دستگاه ها متفاوت است. خطوط تولید فرنچ فرایز باکیفیت، در شرکت طراحان نام گستر توسط دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک انجام می شود و دارای مواد اولیه باکیفیت است. به علت تغییرات مداوم قیمت‌ها، می‌توانید برای استعلام قیمت خط تولید فرنچ فرایز با کاشناسان ما مشورت کنید.

مشاوره و بازدید از کارخانه رایگان

چرا خط تولید فرنچ فرایز؟

سیب زمینی یکی از مواد غذایی مفید و پرطرفدار است. این ماده غذایی به صورت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع غذاها مانند سالاد الویه و کوکو، چیپس، سیب زمینی سرخ کرده از این ماده خوشمزه تهیه می شود.

به دلیل رشد روز افزون و تقاضای زیاد این محصول، یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه اندازی خط تولید، خط تولید فرنچ فرایز است.

 

برای اطلاع از حجم بازار خط تولید فرنچ فرایز این مقاله را بخوانید :  بازار کار خط تولید فرنچ فرایز به چه صورت است؟

 

مزایای محصول دستگاه تولید فرنچ فرایز

فرنچ فرایز نیز یکی از فرآورده های ماده غذایی مذکور است که تهیه آن توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. این فرآورده خوشمزه مزیت های فراوانی دارد که در این بخش به برخی از مزایای محصول تولید فرنچ فرایز می پردازیم.


• یکنواخت و یکدست بودن ظاهر محصول از لحاظ شکل و رنگ
• حفظ شدن کلیه ارزش غذایی به دلیل انجماد سریع
• کنترل کردن مواد میکروبی توسط کارشناسان بهداشت
• وجود روغن کمتر نسبت به چیپس و سیب زمینی سرخ کرده خانگی
• عدم وجود مواد نگهدارنده در محصول خط تولید فرنچ فرایز
• نگهداری آسان آن در فریزر به مدت 18 ماه
• محفوظ ماندن شکل ظاهری خلال سیب زمینی تا یک ساعت پس از سرخ شدن

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

چه خط تولیدی برای تولید فرنچ فرایز مناسب است؟

بهترین دستگاه برای شروع خط تولید خود، خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت است. طراحان نام گستر بسته به نیاز شما حجم‌های مختلف تولید از 200 تا 2000 گیلوگرم ارائه می‌دهد، اما با حجم تولید بیشتر، هزینه نگهداری دستگاه‌ها بالاتر می‌رود و با حجم تولید کمتر، صرفه اقتصادی آن پایین میاید. همچنین خط تولیدی که از استیل 304 ساخته شده باشد، در ابتدا هزینه بیشتری دارد، اما هزینه نگهداری آن را طی سال‌های متوالی بسیار کاهش می‌دهد. خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر یک خط تولید ماندگار است که با هزینه کم در طی زمان، بیشترین کیفیت تولید را برای شما به ارمغان میاورد.

خط تولید فرنچ فرایز چگونه کار می‌کند؟

کارخانه تولید فرنچ فرایز یا سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده شامل چندین مرحله و دستگاه‌های مختلف می‌باشد که خلاصه آن بدین شرح است:

در ابتدا سیب زمینی ها وارد دستگاه شستشوی اتوماتیک شده و به مدت 20 دقیقه شسته می‌شوند تا هیچ گونه گِل و لکه روی آن باقی نماند. پس از آن وارد پوست گیر بخار می‌شوند. این پوست گیر بخار تنها توسط طراحان نام گستر آسمان تولید شده که با 20 برابر فشار اتمسفر (Bar) توشه‌های سیب زمینی را وارد خود کرده و پس از تنها هفت دقیقه با حرارت بسیار بالای بخار، پوست سیب زمینی‌ها را به طور کامل جدا می‌کند.

 

سپس سیب زمینی ها وارد مرحله بعدی شده که به دستگاه هیدروکاتر می‌رسند. این یکی از مهم ترین دستگاه‌های این فرایند است که با تیغه‌های قدرتمند داخلش، سیب زمینی را با آب فشار بالا وارد خود می‌کند. در اینجا سیب زمینی‌ها به شکل و اندازه دلخواه برش داده شده و پس از آن سیب زمینی های برش داده شده به دستگاه فرچه می‌رسند. بعد از آن سیب زمینی‌های برش خورده وارد دستگاه فرچه می‌شوند. آن‌ها را در آب داغ می‌پزند تا نشاسته اضافی آن از بین برود بعد از آن وارد دستگاه خشک کن شده و خشک می‌شوند تا رطوبت باقی مانده در سیب زمینی ها از بین برود. 

سپس سیب‌زمینی ها وارد دستگاه فرایر شده و در روغن به مدت دو دقیقه سرخ می‌شوند و در نهایت برای نهایی سازی پروسه، وارد دستگاه شوک آب سرد می‌شوند و آخرین مرحله، دستگاه تونل انجماد یا IQF که در آنجا به سیب زمینی ها دمای منفی 20 تا 30 درجه داده می‌شود تا برای بسته بندی آماده شوند.

چیدمان ماشین آلات خط فرآوری فرنچ فرایز

دستگاه ها و ماشین آلات متعددی جهت راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز لازم است. فعالیت های لازم بر روی سیب زمینی باید در درون دستگاه های مختلف به ترتیب صورت گیرد. چیدمان ماشین آلات خط تولید و فرآوری فرنچ فرایز عبارت است از: دستگاه شستشو، دستگاه پوست گیری با سیستم سایش، دستگاه اسلایس و برش، دستگاه فرایر یا سرخ کن.

خطوط تولید دیگر طراحان نام گستر را نیز ببینید: خط تولید و فرآوری آلبالو

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

فرآیند تولید فرنچ فرایز

فرآیند تولید فرنچ فرایز با انتخاب و شستشوی سیب‌زمینی‌ها آغاز می‌شود. سپس پوست‌گیری با بخار یا دستگاه سایشی انجام شده و سیب‌زمینی‌های پوست‌کنده برای برداشتن بقایای پوست و جداسازی سیب‌زمینی‌های خراب بازبینی می‌شوند. سیب‌زمینی‌های سالم به قطعات فرنچ فرایز برش خورده و پس از جداسازی قطعات نامناسب، برای نشاسته‌گیری و تثبیت بافت بلانچ می‌شوند. در ادامه، سیب‌زمینی‌ها خشک و سپس سرخ شده و روغن اضافی آن‌ها گرفته می‌شود. سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده خنک و منجمد شده و در نهایت بسته‌بندی و به سردخانه منتقل می‌شوند.

فرایند فرنچ فرایز در کارخانجات مختلف به طور کلی از این قرار است:
• سیب زمینی ها با سایز های متفاوت از انبار به سمت قسمت سورتینگ منتقل می شوند.
• در ابتدا سیب زمینی ها وارد دستگاه شستشو می شوند.
• سیب زمینی ها پس از شستشو توسط اسکرو کانوایر به دستگاه پوست گیری انتقال می یابند. پوست گیری سیب زمینی ها توسط دستگاه های پوست گیر سایشی (جهت ظرفیت های پایین) و پوست گیر با استفاده از بخار صورت می گیرد.
• سیب زمینی های خراب و لکه دار در این مرحله از فرایند خط تولید فرنچ فرایز از سیب زمینی های دیگر جدا می شوند.

• در مرحله سیستم هیدروکاتر یا کاتر مکانیکال، دستگاه های برش زنی قرار دارند. دستگاه ها با کیفیت بالایی و به صورت یکنواخت سیب زمینی ها را برش می زنند.
• دستگاه های سورتینگ طولی و عرضی در این مرحله برش های سیب زمینی را غربال می کنند و سایزهای مناسب را جهت خط تولید وارد مرحله بعدی می کنند.
• برش های آماده شده پس از بازبینی مجدد از دستگاه های بلانچر اولیه و ثانویه عبور می کنند.
• برش های سیب زمینی پس از خشک شدن روی ویبراتور وارد سرخ کن می شوند و پس از سرخ شدن عملیات روغن گیری صورت می گیرد.
• محصول نهایی پس از سرد شدن در بسته بندی های مناسب قرار می گیرد و آماده عرضه می شود.

مشخصات دستگاه تولید فرنچ فرایز

خط فرنچ فرایز یکی از راه های کسب درآمد بالا برای شرکت ها و کارخانجات گوناگون است. با این خط تولید می توان ظرفیت بالایی از سیب زمینی های نیمه آماده منجمد را در اختیار خانواده های مختلف قرار داد. با خرید بسته های فرنچ فرایز می توان به سرعت سیب زمینی های برش داده یکنواخت، ترد و سرخ شده ای را سر میز غذای خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید : خط تولید پاپ کورن

راه‌ اندازی خط تولید فرنچ فرایز در ایران

راه‌ اندازی خط تولید فرنچ فرایز در ایران به دلیل نیاز به غذاهای آماده و نیمه‌آماده، فرصت سرمایه‌گذاری پر بازدهی است. سیب‌زمینی، به ‌عنوان مهم‌ترین ماده اولیه، نقش کلیدی در صنایع غذایی دارد و به دلیل غنی بودن از کربوهیدرات و نشاسته، تقاضای زیادی در بازار پیدا کرده است. صنعتی شدن جوامع و افزایش مشغله‌های کاری، نیاز به مواد غذایی آماده را افزایش داده است. سرمایه‌گذاری در این حوزه نه تنها به تأمین نیازهای داخلی کمک می‌کند، بلکه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌توان به بازارهای بین ‌المللی نیز ورود کرد و درآمدزایی قابل توجهی داشت.

در این راستا، استفاده از فناوری‌های مدرن در فرآیند خط تولید فرنچ فرایز، از جمله دستگاه‌های پیشرفته پوست‌گیری، برش، بلانچینگ، سرخ‌ کردن و انجماد سریع، می‌تواند کیفیت محصول نهایی را به حد مطلوب برساند و با استانداردهای جهانی رقابت کند. این تجهیزات نه تنها کارایی و سرعت تولید را افزایش می‌دهند، بلکه به بهبود کیفیت و ماندگاری محصول نیز کمک می‌کنند.

ظرفیت دستگاه فرنچ فرایز

کارخانجات و شرکت های گوناگون ظرفیت های مختلفی برای تولید خط فرنچ فرایز در نظر می گیرند و هر کدام از این تولید کنندگان با توجه به میزان ظرفیت خود خروجی های مختلفی دارند. استفاده از مواد اولیه مناسب و دستگاه های پیشرفته می تواند در میزان ظرفیت تولید فرنچ فرایز نیز تأثیرگذار باشد. با توجه به سودآوری بالا و افزایش تقاضای بازار جهت خرید فرنچ فرایز تولید کنندگانی که ظرفیت خود را در تولید این محصول افزایش می دهند با درآمد بالا و سود هنگفت در سال های آینده رو به رو خواهند شد.

مزایای راه اندازی دستگاه فرنچ فرایز

دستگاه تولید فرنچ فرایز یکی از مواد اصلی غذاهای ایرانی و فرنگی است. این محصول در کنار بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. سیب زمینی خلال منجمد نیمه آماده برای کسانی که وقت اندکی جهت تهیه غذاهای خود دارند بسیار مناسب است؛ چرا که به فاصله چند دقیقه در روغن یا در مایکروفر سرخ شده و آماده سرو می شود. 

فرنچ فرایز را می توان برای غذاهای ایرانی نظیر: خورش قیمه و در کنار غذاهای فرنگی مانند: مرغ سرخ شده یا گریل شده، اسیتک و چیکن استراگانف و بیف استراگانف مورد استفاده قرار داد.
تولید فرنچ فرایز برای کارخانجات سودآوری فراوانی دارد و با افزایش مشغله های مردم و ماشینی شدن زندگی، طرفداران بیشتری پیدا می کند.

تفاوت چیپس با فرنچ فرایز سیب زمینی

در این مطلب درباره خط تولید French Fries صحبت کردیم و با تولید این محصول پرطرفدار آشنا شدیم. اما شاید برای ما این سوال پیش بیاید که تفاوت فرنچ فرایز با چیپس سیب زمینی در چیست؟ در این خصوص باید بگوییم که در دو مورد این دو محصول غذایی با یکدیگر تفاوت دارند. یکی در میزان جذب روغن و دیگری در میزان رطوبت موجود در محصول است. جذب روغن در چیپس در حدود 38% ولی در فرنچ فرایز بین 6 تا 5/7 درصد است و برعکس میزان رطوبت در چیپس حدود 2% و در French Fries بین 67 تا 70 درصد است.
خط تولید French Fries یکی از خطوط تولید مواد غذایی پرمنفعت است. استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و همینطور مواد اولیه خوب و مناسب موجب افزایش سودآوری و بالا رفتن کیفیت محصول نهایی می شود. استفاده از فرنچ فرایز برای زندگی ماشینی امروز به سبب سرعت بالا در تهیه سیب زمینی سرخ کرده برای غذاهای مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

خط تولید فرنچ فرایز هلندی

خط تولید فرنچ فرایز از کشورهای دیگر، مانند خط تولید فرنچ فرایز هلندی دیگر در ایران موجود نیست. زیرا واردات بسیاری از قطعات به کشور ممنوع شده است. در حال حاضر تمام خطوط تولید در ایران ساخته می‌شود و موتورهای آن‌ها از کره، چین یا کشورهای مجاور وارد می‌شوند. موتورهای کره‌ای و چینی خط تولید فرنچ فرایز از کیفیت بالایی برخوردارند که بهترین کیفیت را تضمین می‌کنند و نگرانی‌ای در خصوص آن‌ها وجود ندارد.

خط تولید فرنچ فرایز دست دوم

خرید و استفاده از خط تولید فرنچ فرایز دست دوم یک گزینه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که می‌خواهند هزینه‌های تجهیزات را کاهش دهند. اما قبل از خرید خط تولید دست دوم باید به نکات زیر توجه کنید:

پیشنهاد طراحان نام گستر استفاده از این خطوط تولید نمی‌باشد. خط تولید فرنچ فرایز دست دوم هزینه تعمیر بسیار بالایی دارد و از گارانتی بهره‌مند نمی‌شود.

قیمت خط تولید فرنچ فرایز

قیمت خط تولید سیب زمینی نیمه آماده بستگی به سازنده آن دارد. بسیاری از سازندگان با هزینه های پایین خط تولید بی کیفیتی را تولید می‌کنند که سالانه هزینه بسیاری صرف تعمیر آن می‌شود. خطوط تولید طراحان نام گستر با کیفیت بسیار بالای خطوط، برندهای بزرگی را رزومه خود دارد که کیفیت خروجی را تضمین میکنند.

تولید کنندگان فرنچ فرایز در ایران

با راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز در ایران رقبای کمی در ایران خواهید داشت. برندهای باتو، تام آی و فرنان از معدود تولید کنندگان معروف فرنچ فرایز هستند. همچنین ساویس و زرین فرنچ فرایز از تولید کنندگان کمتر شناخته شده هستند.

این بازار در اصفهان فضای بیشتری برای رشد دارد. کارخانه سیب زمینی نیمه آماده اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع در ایران است. هزینه احداث کارخانه تولید چیپس را هم می‌توانید از این مقاله ببینید: هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

قیمت دستگاه فرنچ فرایز

قیمت دستگاه فرنچ فرایز ممکن است بسیار متفاوت باشد و به عوامل مختلفی از جمله اندازه، قدرت، برند و شرایط بازار بستگی دارد. همچنین، از آنجا که شما از دستگاه دست دوم نیز سؤال کرده‌اید، باید توجه داشته باشید که قیمت آن نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

با این حال، به طور متوسط، قیمت یک دستگاه تولید فرنچ فرایز جدید معمولاً از چند هزار دلار تا چند ده هزار دلار یا بیشتر متغیر است، بسته به نوع و اندازه دستگاه. اما در صورتی که شما به دستگاه دست دوم می‌نگرید، این قیمت ممکن است به شدت متغیر باشد و به فاکتورهای متعددی از جمله شرایط دستگاه، سن، کیفیت و محل فروش بستگی دارد.

قیمت قیمت دستگاه فرنچ فرایز را در این مقاله می‌توانید بخوانید: قیمت خط تولید فرنچ فرایز

فروش فرنچ فرایز

برای فروش فرنچ فرایز، می‌توانید یک رستوران یا فروشگاه سریع‌التهیه باز کنید. برای موفقیت در این صنعت، اهمیت زیادی به کیفیت مواد اولیه، روش تهیه و مزه‌بخشی غذاهایتان بدهید. همچنین، محیط دوستانه و راحتی برای مشتریان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای تبلیغات، می‌توانید از راهکارهای مختلفی برای تبلیف کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده خود استفاده کنید، از جمله تبلیغات آنلاین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات روی صفحات مجلات و روزنامه‌ها، و همچنین ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه به مشتریان جدید و موجود.

به علاوه، ایجاد یک برند قوی و تمایزی برای کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده نیز اهمیت دارد، به طوری که مشتریان بتوانند بر اساس آن به شما ترجیح دهند.

خط تولید فرنچ فرایز دست دوم

مشتریانی که به دنبال خرید خط تولید فرنچ فرایز دست دوم هستند، می‌توانند به فروشگاه طراحان نام گستر اعتماد کنند. این فروشگاه به عنوان یکی از پیشروهای صنعت فروش خط کامل تولید فرنچ فرایز، اطمینان می‌دهد که خطوط تولیدی که به عنوان استوک وارد می‌کند، از نظر کیفیت و عملکرد به‌ خوبی بازسازی و تعمیر شده‌اند.

خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت

خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت به ‌عنوان گروهی با ظرفیت پایین شناخته می‌شوند که برای کسب‌ و کارها و واحدهای کوچک و متوسطی که نیاز به تولید محدودی از فرنچ فرایز دارند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند. این خطوط به دلیل خروجی متوسط خود، برای کسب‌وکارهایی که در مقیاس کوچک فعالیت می‌کنند یا به تازگی در حوزه فرنچ فرایز وارد شده‌اند، ایده‌آل هستند.

استفاده و خرید خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت در ساعت به‌طور خاص مناسب است زیرا به واحدهای کوچک کمک می‌کند تا با هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاه‌تر به تولید فرنچ فرایز بپردازند. همچنین، این خطوط قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی بالایی دارند که به کسب ‌و کارها اجازه می‌دهد تا تولید خود را به نیازهای خود و محدودیت‌های بازار تطبیق دهند، بدون اینکه به هدررفت منابع اضافی برخورد کنند.

نکات نگهداری و تعمیر خط تولید فرنچ فرایز

برای حفظ عملکرد صحیح خط تولید فرنچ فرایز، نگهداری و تعمیر منظم امری ضروری است. با رعایت این نکات و انجام منظم عملیات نگهداری و تعمیر، می‌توان از عملکرد بهینه خط تولید اطمینان حاصل کرده و عمر مفید تجهیزات را افزایش داد:

  • تمیز نگه داشتن مرتب خط تولید برای جلوگیری از تجمع غذا و کثیفی
    روانکاری منظم قطعات متحرک برای کاهش اصطکاک و افزایش عمر مفید دستگاه‌ها
    انجام بازرسی‌های دوره‌ای برای شناسایی سایش و پارگی قطعات و عملکرد کلی سیستم
    استفاده از مواد شوینده مناسب و ضدعفونی‌کننده‌ها، روانکارهای با کیفیت
    برنامه‌ریزی دقیق برای زمان‌بندی این فعالیت‌ها
    شناسایی دقیق مشکل، تهیه قطعات یدکی مورد نیاز و انجام تعمیرات لازم در زمان مناسب
    داشتن تیم فنی ماهر و آموزش‌دیده برای انجام این دسته از فعالیت‌ها
    نگهداری سوابق تعمیرات و نگهداری

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی

برای اینکه بتوانید به‌صورت تخصصی و دقیق از قیمت خط تولید فرنچ فرایز مطلع شوید، بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه طراحان نام گستر در ارتباط باشید. اما چنانچه بخواهیم قیمتی حدودی از راه‌اندازی تولید چیپس سیب‌زمینی را در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که این عدد در سال 1401 چیزی در حدود یک میلیارد و هشتصد تا دو میلیارد تومان، بسته به نیاز کارفرما و حجم تولیدی می‌باشد.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت خط تولید فرنچ فرایز به‌ صورت مستقیم تأثیرگذار هستند. میزان حجم تولیدی مورد نظر و تعداد دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید از جمله این عوامل هستند که می‌توانند در برآورد قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی محصول تأثیر مستقیم داشته باشند. علاوه بر این، نوع تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده، کیفیت مواد اولیه، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، و حتی شرایط بازار و نوسانات ارزی نیز می‌توانند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارند.

بیشتر بخوانید: قیمت خوب خط تولید بادام زمینی

خرید خط تولید خشکبار

برای خرید خط تولید خشکبار و راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود، ابتدا باید حوزه کاری خود و میزان تولید مورد نیاز را به دقت مشخص کنید. این انتخاب می‌تواند تأثیر زیادی بر بهره‌وری و سودآوری کسب‌وکار شما داشته باشد. می‌توانید با مشاهده محصولات موجود در سایت مجموعه طراحان نام گستر، به بررسی و انتخاب بهترین گزینه برای خط تولید خشکبار بپردازید. سپس، با مشاوره و راهنمایی از تیم فروش این مجموعه، می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌ها، قیمت‌ها، و نحوه نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها دریافت کنید.

پروسه خرید خط تولید خشکبار می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، از جمله مشاهده محصولات و انتخاب آنلاین از طریق وب‌سایت، یا مراجعه حضوری به فروشگاه. پس از انتخاب دستگاه‌های مورد نظر و بررسی کامل مشخصات فنی، می‌توانید خرید را انجام دهید و به فاز آماده‌سازی دستگاه‌ها برای نصب و راه‌اندازی بپردازید.

نتیجه گیری

فرنچ فرایز (French Fries) یکی از محصولات خوشمزه و محبوب امروزی در سبد خانوار است. تولید فرنچ فرایز با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک در کارخانه های مختلف وجود دارد. دستگاه های مدرنی که برای تولید این محصول پرطرفدار مورد استفاده قرار می گیرد به مرور زمان پیشرفت کرده اند و متنوع تر شده اند. فرنچ فرایز همان سیب زمینی نیمه آماده منجمد است که در بسته بندی های گوناگون عرضه می شود. به جهت محبوبیت French Fries کارخانجات مختلف با خرید دستگاه های مخصوص اقدام به تولید این محصول پرسود می کنند. توضیحات بیشتر درباره خطوط تولید فرنچ فرایز و خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر و موضوعات پیرامون آنها در مقاله حاضر ارائه شد.

بیشتر بخوانید :  خط رستر آجیل

مشاهده سایر خطوط تولیدی ما

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

٪ پاسخ

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فرنچ فرایز خط تولید فرنچ‌ فرایز

کارخانه فرنچ‌ فرایز

احداث کارخانه فرنچ ‌فرایز

طراحی کارخانه فرنچ‌ فرایز

خرید کارخانه فرنچ فرایز

راه اندازی کارخانه فرنچ فرایز

تولید فرنچ فرایز

طرح توجیهی فرنچ فرایز

فروش فرنچ فرایز

قیمت فرنچ فرایز

قیمت دستگاه فرنچ فرایز

فروش سیب زمینی نیمه سرخ شده

سیب زمینی

سیب زمینی زیگزاگی

شرکت فرآورده های سیب زمینی

شرکت تولید سیب زمینی

شرکت تولید فرنچ‌ فرایز

سیب زمینی تنوری

سیب زمینی خلالی

دستگاه خلال سیب زمینی

کارخانه سیب زمینی منجمد

فروش سیب زمینی آماده طبخ

انجماد سیب زمینی

بسته بندی سیب زمینی

تونل انجماد سیب زمینی

پخش سیب زمینی آماده طبخ

 

 

سیب زمینی همدان

سیب زمینی اردبیل

صادرات خلال سیب زمینی

خرید سیب زمینی

پخش فرنچ فرایز

فروش عمده سیب زمینی نیمه آماده

مراحل تولید سیب زمینی آماده طبخ

خرید سیب زمینی سرخ شده

فرنچ فرایز خلالی 10*10 750 گرمی

خط تولید سیب زمینی نیمه آماده

خط تولید چیپس

فرنچ فرایز بلژیکی

پوستگیر سیب زمینی سرخ شده
دستگاه تولید سیب زمینی نیمه آماده

پخش سیب زمینی نیمه آماده

French Fries Equipment

French Fries production line

French fries Plant
Potato Chips Equipment
Potato Washing equipment
Potato Flake Equipment
Potato Puree Equipment
Potato Starch Equipment
Hash Browns Equipment
Potato Sorting Equipment
Potato Storage Equipment
Packaging Equipment

خلال سیب زمینی کلاسیک سرخ کرده منجمد

تونل انجماد سیب زمینی
طرح توجیهی فنی اقتصادی (امکان‌سنجی) احداث واحد تولید فرانچ فرایز ( سیب زمینی )

خلال منجمد

پخش خلال سیب زمینی

قیمت دستگاه سیب زمینی منجمد

دستگاه سرخ کن فرنچ فرایز

مراحل تولید سیب زمینی آماده

پخش سیب زمینی نیمه سرخ شده

پخش سیب زمینی

سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی خلالی سرخ کرده

سیب زمینی خلالی منجمد

صادرات فرنچ فرایز

تولید سیب زمینی سرخ شده

تولیدکنندگان فرنچ فرایز

آدرس کارخانه فرنچ فرایز

لیست تولیدکنندگان فرنچ فرایز در ایران

تولید کنندگان سیب زمینی منجمد

 

تولید کنندگان سیب زمینی نیمه سرخ شده

فروش کارخانه فرنچ فرایز

صادرات سیب زمینی نیمه آماده

خط تولید خلال سیب زمینی

قیمت خط تولید سیب زمینی منجمد

سیب زمینی آگریا

خلال نیمه سرخ شده

سیب‌زمینی فرنچ فرایز خانگی

سیب زمینی توپی

خلال سیب زمینی نیم سرخ شده منجمد750 گرمی

سیب زمینی تنوری منجمد آماده

خرید سیب زمینی

پخش سیب زمینی منجمد

قیمت سیب زمینی نیمه آماده

فرآیند تولید فرنچ فرایز

باتو

قیمت سیب زمینی سرخ شده

خرید فرنچ فرایز

تجهیزات تهیه سیب زمینی سرخ کرده

نصب کارخانه فرنچ فرایز

دستگاه خلال سیب زمینی

سیب زمینی رستورانی

طرز تهیه فرنچ فرایز

صنعت سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز)

فروش عمده فرنچ فرایز

فرنچ فرایز خانگی

بهتو

صادرات فرنچ فرایز به عراق

صادرات سیب زمینی

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده اصفهان
کارخانه سیب زمینی نیمه آماده همدان

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده اردبیل

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده تهران

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده گرگان

صادرات فرنچ فرایز به روسیه
پخش عمده فرنچ فرایز

 

.