طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

خط تولید فرنچ فرایز و انواع سیب زمینی برش خورده؛ هر آنچه که نیاز است بدانید - قیمت و خرید 1402

کارخانه تولید فرنچ فرایز _ یا سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده_ شامل چندین مرحله و دستگاه‌های مختلف می‌باشد که خلاصه آن بدین شرح است:

در ابتدا سیب زمینی ها وارد دستگاه شستشوی اتوماتیک شده و به مدت 20 دقیقه شسته می‌شوند تا هیچ گونه گِل و لکه روی آن باقی نماند. پس از آن وارد پوست گیر بخار می‌شوند. این پوست گیر بخار تنها توسط طراحان نام گستر آسمان تولید شده که با 20 برابر فشار اتمسفر (Bar) توشه‌های سیب زمینی را وارد خود کرده و پس از تنها هفت دقیقه با حرارت بسیار بالای بخار، پوست سیب زمینی‌ها را به طور کامل جدا می‌کند.


سپس سیب زمینی ها وارد مرحله بعدی شده که به دستگاه هیدروکاتر می‌رسند. این یکی از مهم ترین دستگاه‌های این فرایند است که با تیغه‌های قدرتمند داخلش، سیب زمینی را با آب فشار بالا وارد خود می‌کند. در اینجا سیب زمینی‌ها به شکل و اندازه دلخواه برش داده شده و پس از آن سیب زمینی های برش داده شده به دستگاه فرچه می‌رسند. بعد از آن سیب زمینی‌های برش خورده وارد دستگاه فرچه می‌شوند. آن‌ها را در آب داغ می‌پزند تا نشاسته اضافی آن از بین برود بعد از آن وارد دستگاه خشک کن شده و خشک می‌شوند تا رطوبت باقی مانده در سیب زمینی ها از بین برود. سپس سیب‌زمینی ها وارد دستگاه فرایر شده و در روغن به مدت دو دقیقه سرخ می‌شوند و در نهایت برای نهایی سازی پروسه، وارد دستگاه شوک آب سرد می‌شوند و آخرین مرحله، دستگاه تونل انجماد یا IQF که در آنجا به سیب زمینی ها دمای منفی 20 تا 30 درجه داده می‌شود تا برای بسته بندی آماده شوند.


تولید فرنچ فرایز شامل تجهیزات تخصصی مانند دستگاه شستشوی سیب زمینی، پوست کن، برش، بلانچر یا نشاسته گیر، سرخ کن و ماشین آلات بسته بندی باشد. این ماشین‌ها برای رسیدگی به حجم زیادی از سیب‌زمینی و تولید سیب‌زمینی‌های سرخ کرده با کیفیت بالا طراحی شده‌اند. در ادامه به جزئیات بیشتری از این خط تولید می‌پردازیم.

فرنچ فرایز چیست؟

فرنچ فرایز یکی از فرآورده های غذایی محبوب و پرمصرف است. به همین سبب بسیاری از شرکت های تولید فرآورده های غذایی اقدام به راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز کرده اند. این فرآورده غذایی سیب زمینی خلال شده نیمه آماده است که در بسته بندی های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسد. تولید این محصول مراحل مختلفی دارد و با دستگاه های مدرن و پیشرفته ای صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید :  خط فراوری و تولید مغز تخمه و بادام زمینی

خط تولید پیاده سازی شده برای کشور ایتالیا

چرا طراحان نام گستر ؟

پیشرو در زمینه طراحی و تولید خطوط مواد غذایی

طراحان نام گستر تولید کننده خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت، همچنین خط تولید فرنچ فرایز از 200 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم در ساعت می‌باشد. ما با مهندسی و ایجاد خطوط سفارشی فرآیند و بسته ‌بندی که دارای یکپارچه سازی از شروع تا پایان هستند، به شما کمک می کنیم محصولات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

با یک تماس می‌توانید اطلاعات لازم برای خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر را دریافت کنید.

خدمات پس از فروش

تمام قطعات و دستگاه‌ها در صورت مشکل تعویض می‌شوند.

تحویل خط تولید کامل

خط تولید کامل تحویل بگیرید!

یک تیم همراه شما

از خط شروع تا خط تولید با شما هستیم.

کیفیت بالای قطعات

از بالاترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم.

100

درصد رضایت مشتریان

30

سال تجربه کاری

85

پروژه در دست اجرا

76

نفر نیروی انسانی

مزایای محصول دستگاه تولید فرنچ فرایز

سیب زمینی یکی از مواد غذایی مفید و پرطرفدار است. این ماده غذایی به صورت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع غذاها مانند سالاد الویه و کوکو، چیپس، سیب زمینی سرخ کرده از این ماده خوشمزه تهیه می شود. فرنچ فرایز نیز یکی از فرآورده های ماده غذایی مذکور است که تهیه آن توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. این فرآورده خوشمزه مزیت های فراوانی دارد که در این بخش به برخی از مزایای محصول تولید فرنچ فرایز می پردازیم.
• یکنواخت و یکدست بودن ظاهر محصول از لحاظ شکل و رنگ
• حفظ شدن کلیه ارزش غذایی به دلیل انجماد سریع
• کنترل کردن مواد میکروبی توسط کارشناسان بهداشت
• وجود روغن کمتر نسبت به چیپس و سیب زمینی سرخ کرده خانگی
• عدم وجود مواد نگهدارنده در محصول خط تولید فرنچ فرایز
• نگهداری آسان آن در فریزر به مدت 18 ماه
• محفوظ ماندن شکل ظاهری خلال سیب زمینی تا یک ساعت پس از سرخ شدن

بیشتر بخوانید :  خط سرخ کن تخمه و بادام زمینی

برندهای معروف همکار طراحان نام گستر

برندهای همکار ما

چه خط تولیدی برای تولید فرنچ فرایز مناسب است؟

بهترین دستگاه برای شروع خط تولید خود، خط تولید فرنچ فرایز ۵۰۰ کیلو در ساعت است. طراحان نام گستر بسته به نیاز شما حجم‌های مختلف تولید از 200 تا 2000 گیلوگرم ارائه می‌دهد، اما با حجم تولید بیشتر، هزینه نگهداری دستگاه‌ها بالاتر می‌رود و با حجم تولید کمتر، صرفه اقتصادی آن پایین میاید. همچنین خط تولیدی که از استیل 304 ساخته شده باشد، در ابتدا هزینه بیشتری دارد، اما هزینه نگهداری آن را طی سال‌های متوالی بسیار کاهش می‌دهد. خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر یک خط تولید ماندگار است که با هزینه کم در طی زمان، بیشترین کیفیت تولید را برای شما به ارمغان میاورد.

چیدمان ماشین آلات خط فرآوری فرنچ فرایز

دستگاه ها و ماشین آلات متعددی جهت راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز لازم است. فعالیت های لازم بر روی سیب زمینی باید در درون دستگاه های مختلف به ترتیب صورت گیرد. چیدمان ماشین آلات خط تولید و فرآوری فرنچ فرایز عبارت است از: دستگاه شستشو، دستگاه پوست گیری با سیستم سایش، دستگاه اسلایس و برش، دستگاه فرایر یا سرخ کن.

 

خطوط تولید دیگر طراحان نام گستر را نیز ببینید:  خط تولید و فرآوری آلبالو

 

فرنچ فرایز (French Fries) یکی از محصولات خوشمزه و محبوب امروزی در سبد خانوار است. تولید فرنچ فرایز با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک در کارخانه های مختلف وجود دارد. دستگاه های مدرنی که برای تولید این محصول پرطرفدار مورد استفاده قرار می گیرد به مرور زمان پیشرفت کرده اند و متنوع تر شده اند. فرنچ فرایز همان سیب زمینی نیمه آماده منجمد است که در بسته بندی های گوناگون عرضه می شود. به جهت محبوبیت French Fries کارخانجات مختلف با خرید دستگاه های مخصوص اقدام به تولید این محصول پرسود می کنند. توضیحات بیشتر درباره خطوط تولید فرنچ فرایز و خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز طراحان نام گستر و موضوعات پیرامون آنها در مقاله حاضر ارائه می شود.

بیشتر بخوانید :  خط رستر آجیل

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

فرایند دستگاه تولید فرنچ فرایز

فرایند فرنچ فرایز در کارخانجات مختلف به طور کلی از این قرار است:
• سیب زمینی ها با سایز های متفاوت از انبار به سمت قسمت سورتینگ منتقل می شوند.
• در ابتدا سیب زمینی ها وارد دستگاه شستشو می شوند.
• سیب زمینی ها پس از شستشو توسط اسکرو کانوایر به دستگاه پوست گیری انتقال می یابند. پوست گیری سیب زمینی ها توسط دستگاه های پوست گیر سایشی (جهت ظرفیت های پایین) و پوست گیر با استفاده از بخار صورت می گیرد.
• سیب زمینی های خراب و لکه دار در این مرحله از فرایند خط تولید فرنچ فرایز از سیب زمینی های دیگر جدا می شوند.
• در مرحله سیستم هیدروکاتر یا کاتر مکانیکال، دستگاه های برش زنی قرار دارند. دستگاه ها با کیفیت بالایی و به صورت یکنواخت سیب زمینی ها را برش می زنند.
• دستگاه های سورتینگ طولی و عرضی در این مرحله برش های سیب زمینی را غربال می کنند و سایزهای مناسب را جهت خط تولید وارد مرحله بعدی می کنند.
• برش های آماده شده پس از بازبینی مجدد از دستگاه های بلانچر اولیه و ثانویه عبور می کنند.
• برش های سیب زمینی پس از خشک شدن روی ویبراتور وارد سرخ کن می شوند و پس از سرخ شدن عملیات روغن گیری صورت می گیرد.
• محصول نهایی پس از سرد شدن در بسته بندی های مناسب قرار می گیرد و آماده عرضه می شود.

بیشتر بخوانید :  خط تولید بادام زمینی

 

 

مشخصات دستگاه تولید فرنچ فرایز

خط تولید چیبس و فرنچ فرایز یکی از راه های کسب درآمد بالا برای شرکت ها و کارخانجات گوناگون است. با این خط تولید می توان ظرفیت بالایی از سیب زمینی های نیمه آماده منجمد را در اختیار خانواده های مختلف قرار داد. با خرید بسته های فرنچ فرایز می توان به سرعت سیب زمینی های برش داده یکنواخت، ترد و سرخ شده ای را سر میز غذای خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید : خط تولید پاپ کورن

ظرفیت دستگاه فرنچ فرایز

کارخانجات و شرکت های گوناگون ظرفیت های مختلفی برای تولید خط فرنچ فرایز در نظر می گیرند و هر کدام از این تولید کنندگان با توجه به میزان ظرفیت خود خروجی های مختلفی دارند. استفاده از مواد اولیه مناسب و دستگاه های پیشرفته می تواند در میزان ظرفیت تولید فرنچ فرایز نیز تأثیرگذار باشد. با توجه به سودآوری بالا و افزایش تقاضای بازار جهت خرید فرنچ فرایز تولید کنندگانی که ظرفیت خود را در تولید این محصول افزایش می دهند با درآمد بالا و سود هنگفت در سال های آینده رو به رو خواهند شد.

مزایای راه اندازی دستگاه فرنچ فرایز

دستگاه تولید فرنچ فرایز یکی از مواد اصلی غذاهای ایرانی و فرنگی است. این محصول در کنار بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. سیب زمینی خلال منجمد نیمه آماده برای کسانی که وقت اندکی جهت تهیه غذاهای خود دارند بسیار مناسب است؛ چرا که به فاصله چند دقیقه در روغن یا در مایکروفر سرخ شده و آماده سرو می شود. فرنچ فرایز را می توان برای غذاهای ایرانی نظیر: خورش قیمه و در کنار غذاهای فرنگی مانند: مرغ سرخ شده یا گریل شده، اسیتک و چیکن استراگانف و بیف استراگانف مورد استفاده قرار داد.
تولید فرنچ فرایز برای کارخانجات سودآوری فراوانی دارد و با افزایش مشغله های مردم و ماشینی شدن زندگی، طرفداران بیشتری پیدا می کند.

قیمت دستگاه تولید فرنچ فرایز

قیمت خط تولید فرنچ فرایز با توجه به مواد اولیه و کیفیت دستگاه ها متفاوت است. خطوط تولید فرنچ فرایز باکیفیت، اغلب توسط دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک انجام می شود و دارای مواد اولیه باکیفیت است. تولید کنندگان می توانند قیمت ماشین آلات و دستگاه های خط تولید کرانچی و فرنچ فرایز را از طریق سایت های معتبر فروش این محصولات مشاهده کنند.

 

 

تفاوت چیپس با فرنچ فرایز سیب زمینی

در این مطلب درباره خط تولید French Fries صحبت کردیم و با تولید این محصول پرطرفدار آشنا شدیم. اما شاید برای ما این سوال پیش بیاید که تفاوت فرنچ فرایز با چیپس سیب زمینی در چیست؟ در این خصوص باید بگوییم که در دو مورد این دو محصول غذایی با یکدیگر تفاوت دارند. یکی در میزان جذب روغن و دیگری در میزان رطوبت موجود در محصول است. جذب روغن در چیپس در حدود 38% ولی در فرنچ فرایز بین 6 تا 5/7 درصد است و برعکس میزان رطوبت در چیپس حدود 2% و در French Fries بین 67 تا 70 درصد است.
خط تولید French Fries یکی از خطوط تولید مواد غذایی پرمنفعت است. استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و همینطور مواد اولیه خوب و مناسب موجب افزایش سودآوری و بالا رفتن کیفیت محصول نهایی می شود. استفاده از فرنچ فرایز برای زندگی ماشینی امروز به سبب سرعت بالا در تهیه سیب زمینی سرخ کرده برای غذاهای مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

خط تولید فرنچ فرایز هلندی

خط تولید فرنچ فرایز از کشورهای دیگر، مانند خط تولید فرنچ فرایز هلندی دیگر در ایران موجود نیست. زیرا واردات بسیاری از قطعات به کشور ممنوع شده است. در حال حاضر تمام خطوط تولید در ایران ساخته می‌شود و موتورهای آن‌ها از کره، چین یا کشورهای مجاور وارد می‌شوند. موتورهای کره‌ای و چینی خط تولید فرنچ فرایز از کیفیت بالایی برخوردارند که بهترین کیفیت را تضمین می‌کنند و نگرانی‌ای در خصوص آن‌ها وجود ندارد.

خط تولید فرنچ فرایز دست دوم

 

خرید و استفاده از خط تولید فرنچ فرایز دست دوم یک گزینه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که می‌خواهند هزینه‌های تجهیزات را کاهش دهند. اما قبل از خرید خط تولید دست دوم باید به نکات زیر توجه کنید:

پیشنهاد طراحان نام گستر استفاده از این خطوط تولید نمی‌باشد. خط تولید فرنچ فرایز دست دوم هزینه تعمیر بسیار بالایی دارد و از گارانتی بهره‌مند نمی‌شود.

تولید کنندگان فرنچ فرایز در ایران

با راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز در ایران رقبای کمی در ایران خواهید داشت. برندهای باتو، تام آی و فرنان از معدود تولید کنندگان معروف فرنچ فرایز هستند. همچنین ساویس و زرین فرنچ فرایز از تولید کنندگان کمتر شناخته شده هستند.

این بازار در اصفهان فضای بیشتری برای رشد دارد. کارخانه سیب زمینی نیمه آماده اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع در ایران است. هزینه احداث کارخانه تولید چیپس را هم می‌توانید از این مقاله ببینید: هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

قیمت خط تولید سیب زمینی نیمه آماده

قیمت خط تولید سیب زمینی نیمه آماده بستگی به سازنده آن دارد. بسیاری از سازندگان با هزینه های پایین خط تولید بی کیفیتی را تولید می‌کنند که سالانه هزینه بسیاری صرف تعمیر آن می‌شود. خطوط تولید طراحان نام گستر با کیفیت بسیار بالای خطوط، برندهای بزرگی را رزومه خود دارد که کیفیت خروجی را تضمین میکنند.

قیمت خط تولید سیب زمینی نیمه آماده

قیمت خط تولید سیب زمینی نیمه آماده بستگی به سازنده آن دارد. بسیاری از سازندگان با هزینه های پایین خط تولید بی کیفیتی را تولید می‌کنند که سالانه هزینه بسیاری صرف تعمیر آن می‌شود. خطوط تولید طراحان نام گستر با کیفیت بسیار بالای خطوط، برندهای بزرگی را رزومه خود دارد که کیفیت خروجی را تضمین میکنند. قیمت خط تولید فرنچ فرایز را در این مقاله می‌توانید بخوانید: قیمت خط تولید فرنچ فرایز

قیمت دستگاه فرنچ فرایز

قیمت دستگاه فرنچ فرایز ممکن است بسیار متفاوت باشد و به عوامل مختلفی از جمله اندازه، قدرت، برند و شرایط بازار بستگی دارد. همچنین، از آنجا که شما از دستگاه دست دوم نیز سؤال کرده‌اید، باید توجه داشته باشید که قیمت آن نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

با این حال، به طور متوسط، قیمت یک دستگاه تولید فرنچ فرایز جدید معمولاً از چند هزار دلار تا چند ده هزار دلار یا بیشتر متغیر است، بسته به نوع و اندازه دستگاه. اما در صورتی که شما به دستگاه دست دوم می‌نگرید، این قیمت ممکن است به شدت متغیر باشد و به فاکتورهای متعددی از جمله شرایط دستگاه، سن، کیفیت و محل فروش بستگی دارد.

قیمت قیمت دستگاه فرنچ فرایز را در این مقاله می‌توانید بخوانید: قیمت خط تولید فرنچ فرایز

فروش فرنچ فرایز

برای فروش فرنچ فرایز، می‌توانید یک رستوران یا فروشگاه سریع‌التهیه باز کنید. برای موفقیت در این صنعت، اهمیت زیادی به کیفیت مواد اولیه، روش تهیه و مزه‌بخشی غذاهایتان بدهید. همچنین، محیط دوستانه و راحتی برای مشتریان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای تبلیغات، می‌توانید از راهکارهای مختلفی برای تبلیف کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده خود استفاده کنید، از جمله تبلیغات آنلاین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات روی صفحات مجلات و روزنامه‌ها، و همچنین ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه به مشتریان جدید و موجود.

به علاوه، ایجاد یک برند قوی و تمایزی برای کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده نیز اهمیت دارد، به طوری که مشتریان بتوانند بر اساس آن به شما ترجیح دهند.

مشاهده سایر خطوط تولیدی ما

همین حالا تماس بگیرید!

کارشناسان ما ضمن مشاوره تولید، از صفر تا صد با شما هستند.

آخرین مطالب بلاگ

همه چیز در مورد خطوط تولید ما