طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید چیپس - قیمت و خرید 1402 - تا 2000 کیلوگرم در ساعت!

تولید و فرآوری مواد غذایی یکی از خطوط پردرآمد و محبوب به شمار می آورد. به همین جهت شرکت های بسیاری در سراسر کشور نسبت به تولید انواع مواد خوراکی اقدام می کنند. یکی از این مواد غذایی پرطرفدار، چیپس سیب زمینی است. خط تولید چیپس توسط بسیاری از شرکت ها راه اندازی شده و از این راه درآمد خوب و قابل توجهی به دست می آورند. این ماده خوراکی خوشمزه با انواع طعم ها و مزه ها تولید و عرضه می شود. تولید چیپس مراحل گوناگونی دارد که باید پشت سر هم و با مواد اولیه مناسب صورت گیرد.

خط تولید چیپس بدون روغن

 

تولید چیپس در شرکت های مختلف ممکن است متفاوت باشد ولی به طور کلی به این ترتیب است.
• شستشو و تمیز کردن سیب زمینی ها که مدت آن به دمای آب و مقدار آلودگی بستگی دارد.
• پوست گیری با استفاده از دستگاه مخصوص به روش سایشی یا بخار و مواد شیمیایی در این مرحله صورت می گیرد که روش بخار و مواد شیمیایی روی کیفیت محصول نهایی تأثیر منفی می گذارد.
• در مرحله سوم سیب زمینی ها به صورت نازک برش داده می شوند.
• در این مرحله مجددا برش های سیب زمینی شسته می شوند تا از مواد قندی، نشاسته و غیره تمیز شوند.
• بلانچینگ کردن جهت بهبود رنگ چیپس در این مرحله صورت می گیرد. این فرایند در داخل مخازن دوجداره با دمای ثابت انجام می شود.
• در تولید چیپس بدون روغن سیب زمینی های اسلایس شده با حرارت برشته می شوند.
• پس از برشته کردن برش های سیب زمینی مواد افزودنی و طعم دهنده به آنها افزوده می شود و در مرحله آخر بسته بندی می شوند.

 

خطوط دیگر تولید طراحان نام گستر را هم ببینید : خط فراوری و تولید مغز تخمه و بادام زمینی

چرا طراحان نام گستر ؟

پیشرو در زمینه طراحی و تولید خطوط مواد غذایی

ما با مهندسی و ایجاد خطوط سفارشی فرآیند و بسته ‌بندی که دارای یکپارچه سازی از شروع تا پایان هستند، به شما کمک می کنیم محصولات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

خدمات پس از فروش

تمام قطعات و دستگاه‌ها در صورت مشکل تعویض می‌شوند.

تحویل خط تولید کامل

خط تولید کامل تحویل بگیرید!

یک تیم همراه شما

از خط شروع تا خط تولید با شما هستیم.

کیفیت بالای قطعات

از بالاترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم.

100

درصد رضایت مشتریان

20

سال تجربه کاری

85

پروژه در دست اجرا

76

نفر نیروی انسانی

خط تولید بسته بندی چیپس

خط تولید بسته بندی چیپس در شرکت های مختلف به روش های گوناگون انجام می شود. دستگاه های بسته بندی توزین دار در این مرحله از خط تولید چیپس به طور اتوماتیک چیپس ها را بسته بندی می کنند. بسته بندی با سایزهای متفاوت و متریال گوناگون برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خطوط دیگر تولید طراحان نام گستر را هم ببینید :   خط تولید بادام زمینی

 

خطوط تولید مواد غذایی یکی از خطوط پردرآمد برای کارخانجات و شرکت های گوناگون است. مواد غذایی مختلف از قبیل انواع غذاها، آبمیوه ها و تنقلات در کارخانه های سراسر کشور تولید و فرآوری می شوند. یکی از تنقلات محبوب و پرمصرف اقشار مردم، انواع چیپس و کرانچی است. به همین جهت بسیاری از کارخانجات اقدام به راه اندازی خط تولید کرانچی و چیبس می کنند. تولید چیپس از فرآوری سیب زمینی به دست آمده و با طعم های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. به دلیل استقبال مدیران کمپانی های تولید مواد غذایی از راه اندازی خط تولید چیپس قصد داریم موضوع مقاله پیش رو را به این امر اختصاص دهیم.

برندهای معروف همکار طراحان نام گستر

برندهای همکار ما

خط تولید 250 کیلوگرم در ساعت چیپس ساخته شده توسط طراحان نام گستر

معرفی مراحل خط تولید چیپس معمولی

چیپس های معمولی در طعم های گوناگون و بسته بندی های بزرگ و کوچک در بازار مشاهده می شوند. در ادامه به مراحل آماده سازی چیپس معمولی می پردازیم.

 

سورتینگ و انبار کردن سیب زمینی

مرحله سورتینگ و نگهداری سیب زمینی اولین مرحله از فرایند تولید چیپس معمولی است. در این مرحله سیب زمینی ها بر اساس سایز و اندازه سورت می شوند. سپس گل و لای سیب زمینی ها گرفته شده و در محیطی مناسب از جهت نور، دما و رطوبت نگهداری می شوند.

 

خطوط دیگر تولید طراحان نام گستر را هم ببینید :  خط تولید و فرآوری آلبالو

 

شستشو و زدودن گل و لای

شستشوی مواد اولیه مرحله دوم از فرایند تولید چیپس است. سیب زمینی ها توسط درام و تونل شستشو عاری از گرد و خاک و گل می شوند.

 

جداسازی پوست به دو روش

در مرحله سوم عملیات جداسازی پوست سیب زمینی به دو روش صورت می گیرد. پوست کنی غلطکی به این صورت است که غلطک ها به صورت دو به دو و در جهت خلاف یکدیگر حرکت می کنند. با این حرکت پوست بدون ضربه فیزیکی از سیب زمینی جدا می شود. پوست کنی سطلی نیز نوع دیگر جداسازی پوست سیب زمینی است که با کمک نیروی گریز از مرکز انجام می شود. طراحان نام گستر اولین شرکتی است که با روش ابتکاری خود را برای پوست کن چیپس لحاظ کرده است. این دستگاه با فشار بالای بخار، نه تنها باعث شستشوی سیب زمینی می‌شود، بلکه پوست را با فشار بالا در سریع ترین زمان ممکن جدا می‌کند. این اختراع به نام شرکت طراحان نام گستر آسمان ثبت شده است.

پوست کن چیپس تولید شده توسط طراحان نام گستر

خطوط دیگر تولید طراحان نام گستر را هم ببینید :   خط فراوری و تولید مغز تخمه و بادام زمینی

 

 

بازبینی و جداسازی ضایعات

 

در این مرحله بازبینی از جهت جداسازی کلیه ضایعات صورت می گیرد.

 

 

برش دادن و اسلایس کردن

 

اسلایس کردن سیب زمینی ها در این بخش توسط اسلایسر انجام می شود. سیب زمینی ها با کمک نیروی گریز از مرکز به تیغه های دستگاه برخورد کرده و به صورت یکنواخت برش داده می شوند.

 

اسلایسر چیپس تولید شده توسط طراحان نام گستر

گرفتن نشاسته برش های سیب زمینی

 

با غوطه ور کردن برش ها در آب دمای 30 درجه، نشاسته سطحی آنها گرفته می شود.

 

 

گرفتن آنزیم ها از چیپس

 

در مرحله بلنچینگ مجددا برش ها درون آب با دمای 70 درجه غوطه ور می شوند تا آنزیم گیری صورت گیرد.

بلانچر یا آنزیم زدای چیپس تولید شده توسط طراحان نام گستر

 

خشک کردن و آماده سازی برای سرخ کردن

 

دستگاه خشک کن در ابن مرحله برش های سیب زمینی را خشک می کند تا برای سرخ کردن آماده شوند.

 

 

سرخ کردن و قرار دادن برش ها در فرایر

 

برش ها با توجه به ضخامت و سایزشان در مدت زمان یک تا دو دقیقه در روغن 180 درجه سانتی گراد سرخ می شوند. روغن باید خوراکی و مقاوم نسبت به حرارت بالا باشد.

 

 

جداسازی ضایعات و ادویه زنی

 

بازبینی تولید چیپس نیز از جهت جداسازی سوخته ها و ضایعات صورت می گیرد و سپس توسط دستگاه ادویه زن، طعم دار می شوند.

 

Untitled-1-

 

بسته بندی کردن چیپس های معمولی

 

 

چیپس ها روی نوار نقاله قرار می گیرند و به قسمت بسته بندی هدایت می شوند. محصول نهایی در بسته بندی های سلفونی جمع آوری شده و درب آنها بسته می شود.

 

 

 

 

معرفی دستگاه‌ها و قسمت های مختلف خط تولید تولید چیپس

برای اطلاع از نام و مشخصات دستگاه ها روی علامت مثبت نگه دارید.

همین حالا خط تولید خود را راه اندازی کنید.

یک سرمایه گذاری موفق با بازگشت سرمایه بالا

 

طعم ها و ادویه های تولید چیپس

کارخانجات مختلف چیپس های معمولی و همسان را با انواع طعم ها و مزه ها تولید و عرضه می کنند. تعداد این طعم ها با گذشت زمان بیشتر و متنوع تر شده است. طعم هایی از قبیل: کچاپ، ماست و ریحان، پیاز و جعفری، فلفلی، هالوپینو، باربکیو، کباب، سیر و سبزیجات، پنیری و نمکی برای این میان وعده خوشمزه و پرطرفدار انتخاب می شود. برای طعم دار کردن چیپس ها روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که توسط دستگاه های طعم زن انجام می شود. طراحان نام گستر مشاور و طراح با تجربه در این زمینه برای شما خواهد بود.

 

مشخصات خط تولید چیپس

 

 

خط تولید چیپس با سودآوری فراوان برای شرکت ها و کارخانجات یک خط تولیدی مواد غذایی محبوب به شمار می رود. در این خط تولید از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و مجهز استفاده می شود. دستگاه ها کاملا اتوماتیک و بهداشتی هستند و مواد اولیه را در مراحل مختلف به صورت چیپس های معمولی، فرنچ فرایز و همسان تولید می کنند. مراحل تهیه سیب زمینی های فرآوری شده در هر سه نوع با یکدیگر متفاوت است و محصول نهایی به صورت گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

 

راه اندازی و مشاوره خط تولید و فرآوری چیپس

 

 

مدیران بسیاری از کارخانجات تولید مواد غذایی فرآوری شده اقدام به راه اندازی تولید چیپس می کنند. این افراد برای آشنایی با نحوه راه اندازی با افراد مختلف مشورت می کنند. در زمینه مشاوره راه اندازی خطوط تولیدی چیپس سایت های معتبری نیز وجود دارند. شما می توانید جهت آشنایی با روش های تولید چیپس و راه اندازی خطوط تولید آن به این سایت های معتبر مراجعه کنید و با کارشناسان و متخصصان آنها مشورت کنید.
برای تولید هر کدام از اشکال تولید چیپس دستگاه های مختلفی نیاز است. دستگاه های سورتینگ، خنک کننده، فرایر، شستشو، برش و غیره برای تولید چیپس صنعتی لازم است. جهت خرید دستگاه های تولید چیپس می توانید به سایت های فروش این تجهیزات مراجعه کنید.

FrenchFries-02-copy1

 

قیمت خط تولید چیپس

 

 

خط تولید چیپس با کمک انواع دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و جدید راه اندازی می شود. به عنوان مثال برای تولید چیپس معمولی به ماشین هایی از قبیل: سورتینگ، شستشو، بلنچر، طعم پاش و تونل و برای تهیه چیپس همسان به ماشین هایی از جمله: دستگاه خمیرگیر، شیتر، فرایر و پمپ، قالب گیر و فوتر نیاز داریم. طراحان نام گستر بیش از 30 سال است که در جهت راه اندازی خط تولید انواع چیپس در کارخانجات مختلف اقدام می کند.
شما با یک تماس می‌توانید از مشاوره رایگان ما در جهت راه اندازی خط تولید چیپس خوب بهره ببرید. طراحان نام گستر اولین و تنها تولید کننده خطوط کامل تولید چیپس است که از صفر تا صد پروژه شما را به بهینه ترین نحو و در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن پیاده سازی میکند. جهت استعلام قیمت خطوط تولید با ما تماس بگیرید.

 

منبع روغن

بالابر

خطوط تولید شده مواد غذایی طراحان نام گستر در حال بارگیری و ارسال

عمده فروشی چیپس

 

 

برخی از کارخانجات علاوه بر چیپس های بسته بندی اقدام به تولید چیپس های عمده فروشی نیز کرده اند. شما می توانید برای میهمانی های بزرگ و همچنین مراسم جشن تولد به سایت های معتبر فروش عمده انواع چیپس مراجعه کنید و میزان مورد نیاز با طعم دلخواه چیپس را انتخاب و خریداری کنید.

 

چیپس یک میان وعده خوشمزه و پرطرفدار در بین مردم است. چیپس ها در انواع شکل و با طعم های مختلفی تولید و عرضه می شوند. خط تولید چیپس به دلیل پرمنفعت بودن به عنوان یک گزینه خوب برای کارخانه داران تولید مواد غذایی به شمار می رود و بسیاری از مدیران کارخانه ها با راه اندازی این خط تولیدی کمک بزرگی به درآمد خود می کنند. سیب زمینی به صورت معمولی، همسان و فرنچ فرایز فرآوری شده و به بازار عرضه می شود. جهت تهیه هر کدام از این اشکال فرآوری سیب زمینی مراحل مختلفی وجود دارد.

فرایند خط تولید انواع چیپس معمولی عبارتند از: سورتینگ، شستشو، پوست کنی، بازبینی، برش زنی، نشاسته گیری، بلنچینگ، خشک کن، فرایر، طعم دار کردن و بسته بندی. جهت تهیه چیپس همسان هم مراحل میکس اولیه، مخلوط کردن ثانویه یا ریبو بلندر، دستگاه خمیرگیر، شیتر، قالب، فرایر، طعم پاش و بسته بندی. سیب زمینی نیمه پخته منجمد نیز در بازار عرضه می شود که طرفداران زیادی دارد.

 

آشنایی با فرایند خط تولید فرنچ فرایز

 

 

یکی دیگر از اشکال تولید سیب زمینی های فرآوری شده، سیب زمینی نیمه پخته منجمد یا فرنچ فرایز است. این شکل از تولید سیب زمینی هم طرفداران فراوانی دارد. در این بخش به مراحل و خط تولید فرنچ فرایز می پردازیم.
• زدودن گل و لای و نگهداری سیب زمینی در یک انبار مناسب اولین مرحله از فرایند خط تولید فرنچ فرایز است.
• سیب زمینی ها در تونل و درام شسته می شوند.
• مرحله پوست کنی فرنچ فرایز، توسط بخار با فشار بالا صورت می گیرد.
• گرفتن اضافات سیب زمینی ها توسط برس زدن در این مرحله صورت می گیرد.
• بازبینی سیب زمینی ها از جهت قسمت های سبز و پوست های باقی مانده در این مرحله انجام می گیرد.
• برش زدن به اندازه های دلخواه با دستگاه هیدروکاتر و فشار بالای پمپ انجام می شود.
• برش های آماده شده در دمای 70 درجه سانتی گراد در زمان مشخص قرار می گیرند. عملیات بلنچینگ در دو دستگاه بلنچر انجام می گیرد و به این طریق برش های سیب زمینی آنزیم زدایی می شوند.
• آب سطحی محصول در این مرحله گرفته شده و به دستگاه فرایر هدایت می شوند.
• برش ها در روغن 180 درجه سانتی گراد قرار می گیرند و تا زمان نیمه پز شدن عملیات سرخ شدن ادامه می یابد.
• روغن گیری و خنک شدن سیب زمینی ها در این مرحله انجام می شود.
• مرحله IQF مرحله آخر فرنچ فرایز است. سیب زمینی های نیمه پخته در دمای منفی 30 درجه منجمد می شوند و در سردخانه های زیر صفر تا زمان بسته بندی نگهداری می شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر و نحوه دقیق کار اجزای خط تولید فرنچ فرایز این مقاله را هم بخوانید: خط تولید فرنچ فرایز از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ (1)

 

دستگاه تولید چیپس چیست؟

دستگاه تولید چیپس انواع مختلفی دارد که شامل دستگاه تولید چیپس خانگی، و خط تولید چیپس می‌شود. خط تولید چیپس از بسیاری دستگاه شامل شده که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم. دستگاه تولید چیپس خانگی یک اسلایسر و دستگاه چیپس ساز  خانگی است که مراحل برش سیب زمینی به صورت حلقه های نازک و به اندازه چیپس را برای شما انجام می‌دهد.

فروش خط تولید چیپس دست دوم

قیمت فروش خط تولید چیپس دست دوم می‌تواند بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی از جمله سن، وضعیت فنی، ابعاد و قدرت خط تولید، و همچنین شرایط بازار بستگی دارد. همچنین، محل و کشوری که در آن این خط تولید برای فروش قرار می‌گیرد نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.

با این وجود، برای دستیابی به تخمینی دقیق‌تر از قیمت خطوط تولید چیپس دست دوم، بهتر است با بازار خرید و فروش ماشین‌آلات صنعتی مرتبط در کشور خودتان یا منطقه‌تان تماس بگیرید. ممکن است این مراکز قیمت‌های متوسط و منطقی برای خطوط تولید دست دوم را ارائه کنند و یا شما را به فروشندگان معتبر و قابل اعتماد ارجاع دهند.

خط تولید چیپس سیب زمینی خانگی

خط تولید چیپس سیب زمینی خانگی یک گزینه جذاب برای افرادی هستند که علاقه‌مند به خط تولید چیپس سیب زمینی خانگی با طعم و کیفیت بهتر هستند. این خطوط عموماً از دستگاه‌هایی تشکیل شده‌اند که می‌توانند سیب‌زمینی را برش دهند، به اندازه و شکل مورد نظر برش دهند و سپس آن‌ها را به صورتی که آماده برای سرخ کردن باشند، آماده کنند.

قبل از خرید یک خط تولید چیپس سیب زمینی خانگی، مهم است که به این نکات توجه کنید:

  1. نیازهای تولیدی: ابتدا باید نیازهای تولیدی خود را مشخص کنید، از جمله میزان تولید مورد نیاز، ابعاد و اندازه چیپس‌های سیب‌زمینی، و همچنین میزان فضای موجود برای نصب خط تولید.

  2. کیفیت و عملکرد: مطمئن شوید که دستگاه‌هایی که در نظر دارید خریداری کنید، کیفیت و عملکرد مطلوبی دارند. می‌توانید از نمونه‌ها و توصیفات فنی استفاده کنید تا این موارد را بررسی کنید.

  3. هزینه: قیمت خط تولید چیپس سیب‌زمینی خانگی متغیر است و باید با توجه به بودجه خود انتخاب شود. هزینه‌های دیگر مانند نگهداری، تعمیرات و مواد اولیه نیز باید مد نظر قرار گیرد.

  4. پشتیبانی فنی: اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده دستگاه قادر به ارائه خدمات پشتیبانی فنی و تعمیرات لازم است.

  5. امکانات اضافی: بررسی کنید که آیا دستگاه امکانات اضافی مانند تنظیمات دما، سرعت و زمان سرخ کردن را فراهم می‌کند یا خیر.

قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی

میزان سرمایه و هزینه لازم برای راه اندازی خط تولید کامل چیپس بسته به کیفیت مواد استفاده شده و کیفیت تولید و میزان خروجی (از 200 کیلوگرم در ساعت تا چندین تن) متفاوت است. برای اطلاع از قیمت راه اندازی خط تولید چیپس با کارشناسان ما در ارتباط باشید. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید: قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی

دستگاه کوچک تولید چیپس

دستگاه‌های کوچک تولید چیپس سیب‌زمینی معمولاً برای استفاده در خانه یا کسب و کارهای کوچک و محدود مناسب هستند. دستگاه کوچک تولید چیپس اغلب از ابعاد کوچکتری نسبت به خطوط تولید صنعتی برخوردارند و برای تولید مقدار کمتری از چیپس سیب‌زمینی مناسب‌اند. این دستگاه‌ها معمولاً شامل مراحل برش سیب‌زمینی، خرد کردن و سرخ کردن می‌شوند.

هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

کشور ما، به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و اقلیم های مختلف قابلیت خوبی برای کشت و فرآوری محصولاتی همچون سیب زمینی دارد و این موضوع برای ایجاد فرصت های بسیار زیاد شغلی و کارآفرینی و ارزش افزوده بالا مناسب است.شرکت های زیادی با اجرای خط تولید فرنچ فرایز،خط تولید و فرآوری مغز تخمه آفتابگردان، آجیل و خشکبار، ماشین آلات خطوط پاک کنی، فرآوری سیب زمینی، محصولات مشتقه ، خطوط تفت، شورکن و طعم زنی به روش حرارت غیرمستقیم، خط تولید کرانچی، خط تولید پاپ کورن و غیره اقدام به فرصت های شغلی می کنند. برای اطلاعات از هزینه خط تولید چیپس طراحان نام گستر این بلاگ را ببینید: هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

قیمت دستگاه تولید چیپس خانگی

قیمت دستگاه‌های تولید چیپس سیب‌زمینی خانگی متغیر است و بستگی به عواملی مانند کیفیت، اندازه، قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافی آنها دارد. قیمت یک دستگاه تولید چیپس خانگی معمولاً در محدوده چند ده تا چند صد دلار است. اما باید توجه داشته باشید که برخی از دستگاه‌ها با کیفیت بالاتر و قابلیت‌های بیشتر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

قیمت دستگاه چیپس ساز برقی

 
قیمت دستگاه‌های چیپس‌ساز برقی متغیر است و بستگی به عواملی مانند برند، کیفیت، ابعاد و ویژگی‌های اضافی آنها دارد. این دستگاه‌ها معمولاً بین چند صد هزارتومان تا میلیون‌ها تومان قیمت دارند. اما باید توجه داشته باشید که برخی از دستگاه‌های با کیفیت بالاتر و ویژگی‌های بیشتر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

برای خرید و قیمت دستگاه چیپس ساز برقی با قیمت مناسب، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین، مغازه‌های خوراکی یا فروشگاه‌های ابزار آشپزخانه بازدید کرده و قیمت‌ها و مدل‌های مختلف دستگاه‌ها را مقایسه کنید. همچنین، ممکن است در فروشگاه‌هایی که تخصصی ابزار آشپزخانه را فروش می‌دهند، نمونه‌هایی از دستگاه‌های چیپس‌ساز برقی را بتوانید تست کنید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود انجام دهید.

مشاهده سایر خطوط تولیدی ما

آخرین مطالب بلاگ

همه چیز در مورد خطوط تولید ما

همین حالا تماس بگیرید!

کارشناسان ما ضمن مشاوره تولید، از صفر تا صد با شما هستند.