طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

پاپ کورن چیست؟ چند سوالی که باید جوابشان را بدانید

پاپ کورن چیست؟ چند سوالی که باید جوابشان را بدانید

پاپ کورن چیست؟ چند سوالی که باید جوابشان را بدانید

پاپ کورن به عنوان  یک میان وعده سنتی، فواید سلامتی زیادی دارد که بسیاری از مردم از آن بی‌خبرند. چندین خواص پاپ کورن شامل توانایی آن در تنظیم قند خون، کاهش سطح کلسترول، بهبود هضم، محافظت در برابر بیماری های مزمن، به تاخیر انداختن پیری و کمک به کاهش وزن می باشد.

پاپ کورن چیست؟

پاپ کورن به عنوان یک غذای غلات کامل در نظر گرفته می شود که از یک اندوسپرم، پوسته یا پوسته سخت تشکیل شده است که حاوی داخل نشاسته ای است. وقتی گرم می شود، فشار داخل بدنه افزایش می یابد و در نهایت POP ایجاد می شود و پاپ کورن ایجاد می شود! انواع مختلفی از پاپ کورن وجود دارد، از جمله انواعی که قرار است در مایکروویو پخته شوند، و همچنین دانه های بدون تغییر دیگری که می توان آنها را در وسایل کوچکی که به طور خاص برای پاشیدن ذرت ساخته شده اند، مانند تهویه هوا درست کرد.

پاپ کورن در سراسر جهان، تقریبا در هر کشوری که ذرت مصرف می شود، استفاده می شود. هنگامی که به صورت ساده یا چاشنی شده با گیاهان / چاشنی ها خورده شود، هم خوشمزه و هم مفید است. با این حال، زمانی که شروع به ریختن نمک، کره یا سایر طعم دهنده ها و مواد پرچرب/سدیم بالا می کنید، می تواند ناسالم شود. بر اساس گزارشی از مرکز علوم در منافع عمومی، پاپ کورن ساخته شده در سینما می تواند تا 60 گرم چربی اشباع شده داشته باشد. پاپ کورن ساده حاوی چربی اشباع شده نیست. علاوه بر این، گرما به تنهایی برای ایجاد پاپ کورن کافی است، بنابراین از پختن با روغن زیتون یا سایر روغن‌های گیاهی خودداری کنید، زیرا می‌تواند بر محتوای پلی فنولیک پوسته اثر بگذارد و از فواید آن برای سلامتی بکاهد.

 میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس

خواص پاپ کورن

خوردن ذرت بو داده انرژی همراه با فواید بسیاری را فراهم می کند که شامل موارد زیر می شود:

  • می تواند هضم را بهبود بخشد.

توجه به این نکته مهم است که ذرت بو داده یک غلات کامل است، که نامی برای غلات حاوی آندوسپرم، جوانه و سبوس است. این شبیه به غلات کامل، برنج و نان است که حاوی هر سه بخش حیاتی است. از آنجایی که ذرت بو داده یک غلات کامل است، حاوی تمام فیبر سبوس است، به غیر از مواد معدنی، ویتامین های B کمپلکس و ویتامین E که در آنجا ذخیره می شود. محتوای فیبر بالای پاپ کورن باعث حرکات طبیعی روده و جلوگیری از یبوست می شود. فیبر حرکت پریستالتیک ماهیچه های صاف روده را تحریک می کند و باعث ترشح شیره گوارشی می شود که هر دو به سلامت کل سیستم گوارش شما کمک می کنند.

  • می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد.

فیبر محلول، که نوعی فیبر است که به طور کامل یافت می شود غلات با اتصال به کلسترول در روده کوچک به کاهش سطح کلسترول کمک می کند و از جذب آن در جریان خون جلوگیری می کند. کاهش کلسترول تام خطر حوادث قلبی عروقی (حملات قلبی، سکته مغزی و تصلب شرایین) را در مراحل بعدی زندگی کاهش می دهد و همچنین از فشار بر قلب و شریان ها جلوگیری می کند زیرا خون می تواند به راحتی جریان یابد.

  • می تواند قند خون را تنظیم کند.

فیبر همچنین تأثیر زیادی بر قند خون در بدن دارد. فیبر به تنظیم ترشح و مدیریت سطح قند و انسولین خون بهتر از افراد با سطوح پایین کمک می کند و شانس ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد. اگر دیابت دارید، مصرف منابع کافی فیبر به کاهش این نوسانات در قند خون کمک می کند. بنابراین پاپ کورن به دلیل داشتن فیبر می تواند یک میان وعده عالی باشد. فقط به خاطر داشته باشید، کنترل سهم کلیدی است و از افزودن هر گونه شکر یا مواد پرچرب برای اطمینان از مصرف یک میان وعده مغذی اجتناب کنید. 

 طرز آماده سازی سیب زمینی فرنچ فرایز

ظرفیت آنتی اکسیدانی احتمالی – با بیماری های مزمن مبارزه می کند و ممکن است از پیری جلوگیری کند

پلی فنول ها به عنوان یک آنتی اکسیدان بالقوه در بدن عمل می کنند که به کاهش استرس اکسیداتیو و مبارزه با توسعه بیماری های مزمن و کاهش علائم پیری کمک می کند. محققان کشف کرده اند که ذرت بو داده دارای غلظت بالایی از ترکیبات پلی فنلی و فیبر موجود در پریکارپ هسته است. 

  • می تواند به کاهش وزن کمک کند.

پاپ کورن به عنوان یک میان وعده کم کالری با یک فنجان پاپ کورن هوادار حاوی حدود 30 کالری شناخته شده است. این کالری پنج برابر کمتر از یک وعده چیپس سیب زمینی ساده است. علاوه بر این، محتوای فیبر موجود در آن با کاهش سرعت هضم و طولانی شدن سیری به کاهش گرسنگی کمک می کند. پاپ کورن ساده همچنین دارای چربی اشباع کم است و آن را به یک میان وعده سالم برای قلب تبدیل می کند که می تواند شما را سیر کند و دور کمر شما را نازک نگه دارد.

جمع بندی

پاپ کورن مطمئناً یک میان وعده سالم به نظر می رسد، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم از مقادیر زیادی نمک، کره یا سایر مواد افزودنی استفاده می کنند که اثرات مفیدی که می تواند بر بدن داشته باشد را به حداقل می رساند. پرهیز از پاپ کورن از پیش بسته بندی شده و ذرت بو داده در مایکروویو می تواند شانس شما را برای مصرف مقادیر زیادی چربی اشباع شده و سدیم محدود کند. قرار دادن هسته های خود در یک قابلمه روی حرارت یا در ایر پاپر جایگزین سالم تری است. حتی می‌توانید چاشنی‌های مختلفی مانند دارچین یا گیاهان ایتالیایی را اضافه کنید تا طعم‌های متفاوتی داشته باشید. 

آخرین مطالب
برچسب ها

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.