طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس – هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس – هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس – هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

یکی از سوالاتی که اکثر افراد در مورد راه اندازی و خرید دستگاه خط تولید چیپس می پرسند میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس چقدر است؟ برای راه اندازی خط تولید اسنک و چیپس لازم است که تمام تجهیزات و دستگاه های تولید چیپس سیب زمینی کیفیت بالایی داشته باشد تا محصول باکیفیت ارائه دهد. از این رو توصیه می شود از مشاوران و کارشناسان متخصص در این زمینه کمک گرفته شود تا میزان سرمایه گذاری مشخص گردد. چیپس، پفک، اسنک از خوراکی های محبوب برای کودکان و بزرگسالان است .اگر چه ظاهرا خوشمزه و سرگرم کننده اند اما ضرر آن ها بسیار زیاد می باشد. افراد زیادی بدون توجه به این مضر بودن آن را به عنوان وعده غذایی مصرف می کنند.مصرف تنقلات امروزه خیلی بیش از پیش شده است کودان و بزرگسالان از خوردن این خوراکی لذت می برند.خوردن بیش از اندازه تنقلات منجر به آن شده که کودکانتان با مشکل رشد قد، چاقی بیش از حد، مشکلات گوارشی، پوکی استخوان مواجه شوند.ولی با توجه به اینکه خوردن تنقلات ضمن خوشمزه بودن کار سرگرم کننده ای هست ،تقاضای آن در بازار بالا می باشد.بنابراین تقاضای بالا راه سرمایه گذاری را به فکر افراد می اندازد.افراد زیادی  سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس فراهم می کنند و وارد این صنایع می شوند چرا که یکی از کار های پر سود و پر درآمد می باشد.

بیشتر بخوانید : خط فراوری و تولید مغز تخمه و بادام زمینی

میزان سرمایه برای راه اندازی تولید چیپس

کشور ما، به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و اقلیم های مختلف قابلیت خوبی برای کشت و فرآوری محصولاتی همچون سیب زمینی دارد و این موضوع برای ایجاد فرصت های بسیار زیاد شغلی و کارآفرینی و ارزش افزوده بالا مناسب است.شرکت های زیادی با اجرای خط تولید فرنچ فرایز،خط تولید و فرآوری مغز تخمه آفتابگردان، آجیل و خشکبار، ماشین آلات خطوط پاک کنی، فرآوری سیب زمینی، محصولات مشتقه ، خطوط تفت، شورکن و طعم زنی به روش حرارت غیرمستقیم، خط تولید کرانچی، خط تولید پاپ کورن و غیره اقدام به فرصت های شغلی می کنند.

هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

میزان سرمایه و هزینه لازم برای راه اندازی خط تولید کامل چیپس بسته به کیفیت مواد استفاده شده و کیفیت تولید و میزان خروجی (از 200 کیلوگرم در ساعت تا چندین تن) متفاوت است. این رقم می‌تواند برای احداث یک کارخانه تولید چیپس کامل از یک تا هشت میلیارد تومان جا به جا شود. برای اطلاع از قیمت راه اندازی خط تولید چیپس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دستگاه‌های ضروری برای هزینه احداث کارخانه تولید چیپس را می‌توانید در این مقاله بخوانید: خط تولید چیپس

خط تولید چیپس راه اندازی شده برای کشور ایتالیا – هزینه احداث کارخانه تولید چیپس


در دسته ی محصولات آماده طبخ، این محصول دارای ویژگی های خاصی می باشد.این دستگاه بعد از تولید فرنچ فرایز-سیب زمینی سرخ شده منجمد و آماده سازی مواد اولیه، و بسته بندی محصولات را انجام می نماید. محصولات آماده طبخ در دسته محصولاتی قرار می گیرد که به وسیله آن ها می توان بازارهای بسیار عالی و مناسبی را در داخل و حتی خارج از کشور ایجاد کرد.

ویژگی دستگاه های خط تولید سیب زمینی

از ویژگی خاص دستگاه ها سیستم انجمادی I.Q.F در آن است. این دستگاه قابلیت فریز کردن محصول نهایی را دارد. آخرین مرحله دستگاه قبل از فرآیند بسته بندی آن است.شرکت های زیادی اقدام به تولید این دستگاه ها می نمایند. لازم به ذکر است تکنیک تولید فرنچ فرایز سیب زمینی سرخ شده منجمد در اختیار تنها چند کشور صنعتی می باشد که در کشور ما نیز این اقدامات صورت گرفته است. دستگاه تولید فرنچ فرایز-سیب زمینی سرخ شده منجمد آماده طبخ متشکل از ماشین آلات مختلفی می باشد که هر کدام از خاصیت ها و مزایای مختلفی برخوردار است.

بیشتر بخوانید : خط سرخ کن تخمه و بادام زمینی

نحوه راه اندازی خط تولید کرانچی

کرانچی از محصولات خیلی خوشمزه است که شرکت های معدودی در ایران در زمینه تولید آن فعالیت می کنند. این محصول یک اسنک بسیار محبوب می باشد که نیاز به اکسترودر مخصوص دارد. پروسه خط تولید کرانچی به این صورت می باشد:
مواد اولیه این محصول شامل آرد یا خرده ذرت داخل میکسر با مواد افزودنی مخلوط گشته وبه فیدر اکسترودر وازآن داخل اکسترودر عبور می کند و محصول بیرون آمده بوسیله کانوایر تسمه ای درون دستگاه شیفتر یا الک انتقال می یابد. سایز های بسیار کوچک توسط الک جدا می شود و سایز مناسب به داخل سرخ کن منتقل می گردد.پس از عمل سرخ کردن درون تشت ویبره روغن گیر شده و بعد توسط کانوایر تسمه ای به داخل دستگاه طعم زن ریخته می شود و طعم های مختلف را به خود می گیرد و در نهایت محصول بسته بندی می گردد.

بیشتر بخوانید : خط تولید و فرآوری آلبالو

میزان سرمایه راه اندازی خط تولید چیپس

راه اندازی خط تولید پاپ کورن

منشا ابتدایی ذرت در قاره آمریکا می باشد. ذرت از مواد مغذی با ترکیباتی مناسب همچون فیبر می باشد که از انرژی زایی بالایی برخوردار می باشد خط تولید پاپ کورن یکی از خطوط بسیار پرطرفدار در زمینه تولید و صادرات محسوب می شود. پفیلا بر پایه ذرت حجیم شده است. این خط تولید مجموعه ای تجهیزات مربوط به سورت و حجم دهنده به ذرت و بسته بندی آن در سایزها و ابعاد مختلف است. لازم به ذکر است ذرت در بعضی از نقاط جهان به عنوان محصولی مهم و ابتدایی در صنعت و اقتصاد ارائه می گردد. در تحقیقات انجام شده ذرت به عنوان محصولات کشاورزی با قابلیت سوددهی بالا مورد محسابه می باشند.

بیشتر بخوانید : خط رستر آجیل

ویژگی خط تولید پاپ کورن

از مهمترین و ضروری ترین قسمت های مربوط به خط تولید پاپ کورن، قسمت مربوط به دستگاه پاپینگ است. محصول ذرت با توجه به ویژگی خود از دیرباز مورد توجه تولید کنندگان در کشورهای مختلف می باشد. ذرت با توجه به خاصیت ژنتیکی خود از ظرفیت مناسب برخوردار می باشد. برای تولید روغن های خوراکی و سایر محصولات از جمله پفیلا و پاپ کورن از این دستگاه ها استفاده می شود.
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید و بسته بندی پاپ کورن و پفیلا عبارت انداز :
1. بالابر ذرت : جهت انتقال محصول ذرت از هاپر اولیه به دستگاه پاپینگ
2. دستگاه پاپینگ: به عنوان قسمت خط تولید پاپ کورن و پفیلا این دستگاه به شمار می رود.این سیستم که با عمل گرمایش گاز یا گازوییل فعالیت می نماید به این شکل که فرایند انتقال مناسب حرارت را به محصول ذرت انتقال می دهد که در اصطلاح صنعتی ” مرحله ی شکفتگی ” می گویند.
3. دستگاه دانه گیر : این دستگاه به طور کاملا حرفه ای هت جداسازی دانه های شکفته نشده از دانه های باز شده می باشد. سیستم کاری این دستگاه به شکل ویبراتوری می باشد و از لحاظ کارکردی سایزبندی مربوط به خود را دارد.
4. دستگاه طعم پاش : فرایند طعم زنی بر پایه پاشش ( اسپری ) یا ماردون بر حسب ریزش را به طور کاملا اتوماتیک انجام می نماید.
5. دستگاه بالابر: هت انتقال محصولات از طم زن به بسته بندی
6. دستگاه بسته بندی حجمی : دستگاه بسته بندی حجمی جهت بسته بندی محصولات حجیم شده کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید : خط تولید بادام زمینی

آخرین مطالب

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.