طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

اسلایسر صنعتی، دستگاه‌های برش دستی و خودکاری هستند که روشی ایمن و ثابت برای برش و اسلایس سبزیجات و میوه‌ها گرفته تا گوشت و پنیر ارائه می‌کنند. اسلایسرها همچنین نشان دهنده یک روش موثر برای قطعه بندی مواد هستند که می تواند به اپراتورها در مدیریت هزینه های غذا کمک کند. در ادامه این مطلب درباره انواع دستگاه اسلایسر صنعتی صحبت خواهیم کرد.

کاربرد انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

عملکرد اصلی انواع دستگاه اسلایسر صنعتی ارائه برش با قسمت کنترل شده است. با اجازه دادن به کاربران برای تنظیم ضخامت برش ها، این ماشین ها می توانند بخش های یکنواختی تولید کنند. اپراتورها اغلب از برش برای تهیه گوشت و پنیر برای ساندویچ استفاده می کنند. این واحدها همچنین می توانند برش های یکنواخت سبزیجات را برای کباب کردن یا تزئین تهیه کنند.

اکثر برش دهنده ها بخش هایی از نازک غذا تا ضخامت 1¼ اینچ را تولید می کنند. واحدهای بزرگتر می توانند قطعات غذا را تا قطر 7 و نیم اینچ و طول تا 12 اینچ نگه دارند.

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

  • دستگاه های برش دستی و اتوماتیک

در این راهنما، ما در مورد اسلایسرهای دستی صحبت نمی کنیم. دلیل آن این است که ماشین‌های دستی فقط برای زمینه‌های غیرحرفه‌ای مانند آشپزخانه‌های خانگی مناسب هستند و ما اکیداً پیشنهاد می‌کنیم یک مدل اتوماتیک را برای هر کاربرد دیگری انتخاب کنید، حتی اگر یک فروشگاه کوچک مواد غذایی دارید. برش های اتوماتیک ایمن تر، سریع تر، دقیق تر و برای تمیز کردن بهینه هستند، بنابراین بهداشتی تر نیز هستند. آنها به لطف مکانیزم خودکار خود، زمان بیشتری را برای خسته کردن کاربر صرف می کنند و نیازی به استحکام خاصی برای استفاده ندارند.

  • دستگاه های برش چرخ دنده و تسمه محور

بنابراین، اولین تفاوتی که باید در نظر گرفت، بین ماشین‌های برش چرخ دنده و تسمه محور است:

 طرز تهیه چیپس بدون روغن

برش های چرخ دنده ای دارای کارآمدترین و مطمئن ترین مکانیسم برش هستند، ایده آل برای فعالیت هایی که باید مقادیر زیادی غذا یا مواد سخت خاص را برش دهند. آنها گران تر از حد متوسط ​​هستند، اما برای نتایج با کیفیت بالا، به ویژه در طول زمان، بهترین هستند.

برش های کمربند دارای مکانیزم برش استاندارد هستند که برای فعالیت های کوچکتر مانند رستوران ها یا فروشگاه های مواد غذایی مناسب است. آنها ارزان تر هستند اما در شرایط استاندارد نتایج عالی می دهند.

دستگاه های برش عمودی و گرانشی

ما می توانیم تفاوت عمده دیگری بین دستگاه های برش عمودی و گرانشی پیدا کنیم:

  • در دستگاه های برش عمودی، صفحه عمود بر تیغه است. در نتیجه، محصول باید با دست به تیغه فشار داده شود، اما نتایج برش تا آنجا که به دقت و یکنواختی مربوط می شود، به خصوص در مورد گوشت بسیار عالی است. علاوه بر این، برش دهنده های عمودی فضای کمتری را نسبت به دستگاه های گرانشی اشغال می کنند. توصیه می کنیم برای برش گوشت تازه، برش های عمودی را انتخاب کنید.
  • در دستگاه های برش گرانشی، صفحه کمی مایل است و محصول به طور خودکار به سمت تیغه می لغزد. بنابراین، استفاده از این اسلایسرها حتی اگر فضای بیشتری را نسبت به مدل های عمودی اشغال کنند، معمولا راحت تر است. برش های گرانشی برای برش پنیر، اغذیه فروشی، کلم و سبزیجات توصیه می شود.

برش های ماندولین واحدهای دستی پایه ای هستند که برای برش با حجم کم طراحی شده اند. این ها اغلب برای برش های تخصصی، مانند سیب زمینی سرخ شده موج دار، تراشه هویج یا رنده استفاده می شوند. مدل‌های برش‌دهنده تخصصی برای کارهای خاص، مانند برش سبزیجات، که دارای دور کندتر هستند و از تیغه‌های تیز برای کمک به حفظ ساختار سلولی محصول استفاده می‌کنند، در دسترس هستند. این باعث افزایش عمر مفید و تولید محصول نهایی با ظاهر، طعم و عطر با کیفیت بالاتر می شود. کاربران نهایی می توانند از بین انواع دیسک ها برای تکرار تعدادی از سبک های برش دستی انتخاب کنند.

 کانوایر چیست

اندازه و سایز بندی انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

هرچه چاقوی اسلایسر بزرگتر باشد، گشتاور موتور بیشتر خواهد بود. رایج ترین اندازه چاقوها 12 اینچ و 13 اینچ هستند. عملیات های کوچکتر می تواند با تیغه های برش 9 یا 10 اینچی بسنده کند. برش دهنده های متوسط ​​معمولاً از تیغه های 12 اینچی استفاده می کنند، در حالی که مدل های سنگین دارای تیغه هایی بین 12 تا 14 اینچ هستند.

پارامترهای انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه های اسلایسر حرفه ای مدل های مختلفی را شامل می شوند و ممکن است در نگاه اول انتخاب صحیح آن دشوار باشد. اگر می خواهید هنگام برش غذا به بهترین نتیجه برسید، باید تک تک جزئیات دستگاهی را که می خواهید خریداری کنید در نظر بگیرید: همه جزئیات انتخاب دقیقی هستند که به دو عنصر اساسی بستگی دارد:

  • نوع غذایی که باید برش داد: برش دادن گوشت منجمد یا پنیر خامه ای، کلم یا سبزیجات، نان یا گوشت تازه یکسان نیست. دستگاه های برش مخصوص برای به دست آوردن برش های کامل با هر نوع غذا ساخته شده اند.
  • مقدار و اندازه غذا برای برش: اگر مجبور هستید روزانه مقدار زیادی غذا را برش دهید، باید یک دستگاه برش دهنده با مکانیزم برش تقویت شده و مواد با کیفیت بالا انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر نیازهای برش شما سبک تر باشد، می توانید حتی با یک دستگاه استانداردتر نتایج عالی به دست آورید.

جمع بندی

دستگاه اسلایسر ابزاری حرفه ای است که برای به دست آوردن برش های نازک و یکنواخت از طیف وسیعی از مواد غذایی ساخته شده است. قبل از خرید دستگاه اسلایسر، باید اطلاعات اولیه ای در مورد حالت کار، ویژگی های آن و مدل های مختلف موجود در بازار بدانید: همه دستگاه ها یکسان نیستند و می توانید با انتخاب برش دهنده مناسب، سرمایه گذاری خود را بهینه کنید. نیازهای شما. در اینجا راهنمای دریافت بلبرینگ خود در دنیای ماشین های اسلایسر است.

 طرز تهیه پودر ماهی

آخرین مطالب

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.