طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

ادویه های مخصوص پاپ کورن

ادویه های مخصوص پاپ کورن

ادویه های مخصوص پاپ کورن

پاپ کورن یکی از میان وعده های محبوب و خوشمزه است که امروزه با ادویه های مختلفی طعم دار می شوند. اگر چه با کمی  نمک و کره طعمی کلاسیک می توانید طعمی متفاوت تجربه کنید. برای طعم دار کردن پاپ کورن ایده و ادویه های مختلفی وجود دارد که می توانید در خانه خودتان امتحان نمایید. موردی که در انتخاب چاشنی پاپ کورن توجه داشت این است که در مرحله اول ذرت بو داده باید با مقداری کره یا روغن ذوب شده مخلوط شود. برای بهتر طعم دار شدن لازم است تا چاشنی را سریع تر اضافه نمایید.

طعم دار کردن پاپ کورن با ادویه جات و چاشنی ها

ترکیبی از پودر ادویه کاجون برای ایجاد طعم های تند انتخاب خوبی است.ابتدا  2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) کره ذوب شده را روی 10 فنجان (80 گرم) پاپ کورن ریخته و تکان دهید تا به خوبی مخلوط شود.  3 تا 4 قاشق غذاخوری کاجون را بلافاصله به ذرت بو داده بیافزایید و تکان دهید. جهت به دست آوردن چاشنی کاجون باید 2 قاشق چایخوری پاپریکا، 1 قاشق چایخوری پودر سیر، 1 قاشق چایخوری پودر پیاز، 2 قاشق غذا خوری نمک ، یک قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه و نصف قاشق غذاخوری فلفل قرمز را با هم ترکیب نمایید. برای بیشتر شدن تندی می توانید یک عدد فلفل کاین اضافه کنید.

از پودر فلفل چیلی، نمک و زیره برای طعم Southwestern استفاده نمایید. می توان  2 قاشق غذاخوری کره ذوب شده را روی 10 فنجان  پاپ کورن ریخته و پس از  پخش کردن کره، تقریبا 3 تا 4 قاشق غذاخوری از این چاشنی را به پاپ کورن اضافه نمایید. برای پخش شدن چاشنی به صورت مساوی دوباره پاپ کورن را تکان دهید.

 ادویه مخصوص بادام زمینی

برای طعم منحصر به فرد یک پاپ کورن خانگی ،مقداری پودر کاری را امتحان کنید. 10. برای این طعم می توانید یک  فنجان  پاپ کورن را به همراه 2 قاشق غذاخوری کره ذوب شده مخلوط نمایید. اکنون مخلوط کاری را به اندازه  3 تا 4 قاشق غذاخوری اضافه کنید. مجددا پاپ کورن را هم بزنید تا چاشنی به شکل یکنواخت توزیع گردد. برای تهیه ترکیب چاشنی می توانید 1 قاشق غذاخوری پودر کاری، 2 قاشق غذاخوری نمک، ¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه، 1 قاشق چایخوری زردچوبه و 1 پیمانه فلفل کاین را با هم ترکیب نمایید.

پاپ کورن با چاشنی Mac & Cheese

پاپ کورن را با کره ذوب شده و پودر Mac & Cheese مخلوط نمایید. 2قاشق غذاخوری را به همراه کره ذوب شده روی 10 فنجان  پاپ کورن بریزید، حال مواد را تفت دهید تا به صورت یکسان پخش شود. ¼ فنجان پودر Mac & Cheese را روی آن بریزید. پودر Mac & Cheese شبیه به پنیر رنده شده نبوده و مانند سسی است که برای تهیه ماکارونی و پنیر مصرف می گردد.

چاشنی Ranch

چاشنی Ranch با  پودر باترمیلک، فلفل، نمک و شوید خشک  به دست می آید.برای این ترکیب لازم است  2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بکر را روی 10 فنجان پاپ کورن ریخته و  آن را تفت دهید تا ترکیب گردد. چاشنی Cool Ranch خود را با آن مخلوط کنید، آن را به ذرت بو داده اضافه کنید و دوباره آن را ترکیب کنید. برای تهیه سس  2 قاشق غذا خوری پودر باترمیلک، 1 قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه، 2 قاشق چای خوری شوید خشک و 2 قاشق چایخوری نمک کوشر را ترکیب کنید برای شروع  پنیر پارمسان و رزماری را با پاپ کورن خانگی خود مخلوط نموده و به همراه روغن زیتون ترکیب کنید. در یک کاسه جداگانه، 1/2 فنجان پنیر پارمسان رنده شده را با 1 قاشق غذاخوری رزماری خرد شده تازه و 2 قاشق چایخوری نمک کوشر ترکیب کنید. این را درون ذرت بو ریخته و مخلوط کنید.

 دستگاه بسته بندی توزین دار چیست ؟

دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی

دستگاه‌های پاپ کرن ساز صنعتی به شکل  کالسکه‌ای در ابعاد بزرگ‌ و با وزنی بالا  نسبت به دستگاه‌های پاپ کرن ساز فروشگاهی به شکل رومیزی  تولید می شود. این دستگاه‌ها از نظر قدرتی ۱.۳ کیلو وات و با سرعت و بازدهی بسیار بالا بوده و از نظر کارکرد ضمن اینکه آسان بوده امکان  تولید حجم بالایی از پاپ کورن را دارند. نشکن بودن شیشه ها و مقاومت بالای آن یکی از ویژگی های این دستگاه پفیلا ساز می باشد. این موضوع باعث شده تا به خوبی تمام مراحل تولید پاپ کورن قابل مشاهده باشد.  لازم به ذکر است که دیگ دستگاه از استیل نچسب می باشد و امکان جدا سازی دارد تا به این شکل به راحتی شست و تمیز شود. در کف دستگاه المنتی برقی برای گرم نگه داشتن پاپ کرن‌ها قرار دارد.

دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی

این دستگاه پفیلا ساز در مقایسه با دستگاه های صنعتی کوچک تر می باشد و به این صورت توان تولید پایینی دارند. این نوع دستگاه پاپ کورن ساز برای سینما ها کاربردی می باشد. برای تهیه پاپ کورن با دستگاه پفیلا ساز به این شکل می باشد که پس از  ریختن ذرت داخل مخزن دستگاه و روشن کردن آن، بو دادن و تفت دادن ذرت صورت می گیرد.

کاربرد دستگاه پاپ کورن ساز

دستگا‌ه‌های پاپ کورن ساز در دو مدل صنعتی و فروشگاهی با  ابعاد و ظرفیت‌های مختلف را می توان از همه ی  فروشگاه‌ها، مغازه‌ها  با توجه به مصارف صنعتی تهیه نمایید.  جنس بدنه‌ی دستگاه به گونه ای است که در برابر شرایط آب و هوایی مقامت بالایی داشته و ضمن اینکه قابل شست و شو بوده و ضد زنگ می باشند . ضمن اینکه در فضاهای باز کاربردی می باشند.برای تهیه پاپ کورن با طعم های مختلف همچون طعم‌های نمکی، سرکه‌ای، کره‌ای، کچاپ و سایر طعم‌های درخواستی می توان از این نوع دستگاه ها استفاده نمود.

 طرز آماده سازی سیب زمینی فرنچ فرایز

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.