طراحان نام گستر

info@tngaco.ir

ایمیل پشتیبانی

بازدید از کارخانه

بلوار 45 متری انقلاب – جنب بانک تجارت – خیابان صنعت پنجم – ساختمان کوه نور – طبقه سوم – واحد 12

خط تولید فرنچ فرایز از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ (1)

خط تولید فرنچ فرایز از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ (1)

خط تولید فرنچ فرایز از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟ (1)

خط تولید فرنچ فرایز معمولاً از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است که هر کدام وظایف خاصی را در فرآیند تولید این محصول انجام می‌دهند. برخی از این قسمت‌ها عبارتند از:

  1. قسمت تغذیه مواد اولیه: در این بخش، مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه فرنچ فرایز از جمله سیب‌زمینی، روغن، نمک و افزودنی‌های دیگر به خط تولید تامین می‌شود.
  2. قسمت تمیز کردن و آماده‌سازی مواد: در این قسمت، سیب‌زمینی‌ها شسته و پاکسازی می‌شوند و سپس به اندازه‌های مورد نیاز برای فرایز برش داده می‌شوند.
  3. قسمت پخت: در این بخش، سیب‌زمینی‌های برش‌داده شده به روش مناسبی پخته می‌شوند تا برای سرخ کردن در روغن آماده شوند.
  4. قسمت سرخ کردن: در این مرحله، سیب‌زمینی‌های پخته شده در روغن گرم سرخ می‌شوند تا به رنگ طلایی و طعمی خوشمزه برسند.
  5. قسمت افزودن نمک و ادویه‌ها: پس از سرخ کردن، فرنچ فرایز به مقدار معینی نمک و ادویه‌های دلخواه اضافه می‌شود تا به طعم مطلوبی برسند.
  6. قسمت بسته‌بندی و برچسب‌زنی: در این مرحله، فرنچ فرایز به شکل مناسب بسته‌بندی شده و برچسب‌های مربوط به نام محصول، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و سایر اطلاعات مربوطه روی بسته‌بندی قرار می‌گیرد.
  7. قسمت انبارگیری و توزیع: پس از بسته‌بندی، فرنچ فرایز در انبارگاه‌های مناسب نگهداری و سپس برای توزیع به بازارهای مختلف ارسال می‌شوند.

این قسمت‌ها فقط یکی از الگوهای ممکن برای یک خط تولید فرنچ فرایز است و ممکن است بسته به موقعیت و نیازهای ویژه، ترتیب و ترکیب بخش‌ها تغییر کند.

خط تولید فرنچ فرایز با طراحان نام گستر

پیش شستشو

پیش شستشو در خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

تمیزی سیب زمینی موفقیت آنها را در پردازش بیشتر تعیین می کند. در حالی که تمیز کردن پیچیده نیست، باید آن را به درستی انجام دهید تا موثر باشد. اساس توسط قوانین طبیعی، مانند نیروی شناور و وزن مخصوص ایجاد می شود.

به عنوان یک نتیجه از تجربه گسترده ما، ما یک تکنولوژی برای جریان آب بهینه، و همچنین یک طراحی خاص از حوضچه آبکشی توسعه داده ایم. این روش سیب‌زمینی‌ای را تولید می‌کند که عاری از هرگونه سنگ یا سبزی است و سیب‌زمینی‌های بی‌کیفیت را حذف می‌کند، که می‌توان آن‌ها را بدون بروز مشکلات بعدی پردازش کرد.

خط تولید آلبالو را از اینجا ببینید

تفکیک کننده

تفکیک کننده خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

سایکلون دی استونر (Cyclone Destoner) برای حذف سنگ‌ها و پوسته‌های سفالی به کار می‌رود، و نتیجه بهینه از آن با توجه به گرادیان‌ها و نرخ جریان مشخص می‌شود. بین ویژگی‌های برجسته دستونر سیکلون، می‌توان به پمپ فولاد ضد زنگ قابل اعتماد، مخروط با ضخامت 5 میلی‌متر و یک لایه پلی‌اورتان اختیاری مقاوم در برابر سایش اشاره کرد که برای عملکرد بهتر موثر است. این سیستم به عنوان یک سیستم عملی و قابل اعتماد شناخته می‌شود که نتایجی بهبود یافته را با استفاده از فناوری بیهوده ارائه می‌دهد. همچنین، این سیستم در ظرفیت‌های مختلف تا 70 تن در ساعت قابل دسترسی می‌باشد.

درام واشر

درام واشر خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

درام واشر Drum Washer خاک، خاک رس و ماسه را از طریق اصل اصطکاک متقابل از سیب زمینی پاک می کند. نوارهای فولادی به طور متناوب بر روی سطح درام مستقیم و در دو طرف دارای لبه های صاف و بریده شده هستند. این بدان معنی است که هیچ ناهمواری به سیب زمینی آسیب نمی رساند. دسترسی عالی این واشر به این معنی است که نگهداری از آن آسان است. طبیعتا دستگاه مصرف آب شما را نیز کاهش می دهد.

برای اطلاعات کامل از نحوه راه اندازی خطوط فرنچ فرایز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. طراحان نام گستر تنها تولید کننده خطوط کامل فرنچ فرایز در ایران است.

پوست کن

پوست کن خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

طراحان نام گستر اولین تولید کننده پوست کن و تمیز کن حرفه ای بخار است که با فشار بخار بالا، نه تنها سیب زمینی را از هرگونه آلودگی پاکسازی میکند، بلکه پوست آن را به راحتی میکند. پوست کن بخاط طراحان نام گستر بیش از 10 سال ضمانت خدمات دارد.

برش و اندازه زن

برش دهنده خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

تولید یک محصول باکیفیت نیاز به ابزار دقیق برش دارد. با توجه به این امر، طراحان نام گستر سهم عمده ای در ایجاد استاندارد بازار داشته است. چاقوهای کششی بهبود بیشتر در نتایج برش را تضمین می کنند. با سورتر سیب زمینی می توانید سیب زمینی های پوست کنده را با استفاده از قطر آنها مرتب کنید. سیب زمینی ها بسته به اندازه آنها با استفاده از غلتک های مخروطی مجهز به گام های افزایش یافته و چندین شیر تنظیم شده مرتب می شوند. این روش کاری از باقی ماندن محصولات در سورتر جلوگیری می کند و روند مرتب سازی صاف را حفظ می کند.

 طرز آماده سازی سیب زمینی فرنچ فرایز

ترتیب دهی

ترتیب کن خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

با TNGACO، انواع راه حل های مرتب سازی مکانیکی و نوری موجود است.

بهبود کیفیت، بازده تولید و نیازهای مشتری موثرترین راه حل را برای هر موقعیت خاص تعیین می کند. این عوامل در مورد سیب زمینی و همچنین محصولات بریده شده اعمال می شود.

داشتن انواع گزینه های مرتب سازی، تنظیمات آسان و فناوری بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، فرآیند تولید قابل اعتماد و انعطاف پذیر را تضمین می کند.

بلانچینگ

بلانچر خط تولید فرنچ فرایز چیست؟

یک محصول برش خورده به درستی باعث کارآمدتر شدن پردازش بیشتر می شود. فرآیند بلانچینگ می تواند بر تردی بعد از سرخ کردن، ماندگاری پس از بسته بندی و همچنین رنگ و سفتی محصول نهایی تأثیر بگذارد. ما زمان سفید کردن دقیق و تنظیم دما را با طراحی قوی و کم تعمیر و نگهداری ترکیب می کنیم.

تجربه چندین ساله ما به ما کمک کرده است که بلنچرهای خوب و کارآمدی را برای خطوط مختلف پردازش طراحی کنیم. اینها اکنون به سراسر جهان صادر می شوند و در حال به حداکثر رساندن تن سیب زمینی هستند.

با ما همراه باشید تا در مقاله بعدی به ادامه خط تولید بپردازیم. برای اطلاعات کامل از خطوط تولید، با ما در تماس باشید.

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.